شناسهٔ خبر: 96148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های ساختمان در جنوب کرمان

جنوب کرمان آزمون 1400 مهندسی مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های ساختمان خبر داد و گفت: در این آزمون بیش از۷۰۰ نفر از داوطلبین رشته های مهندسی شرکت کرده اند.

به گزارش  پایگاه  خبری راه و شهرسازی(جنوب کرمان)، محمد ساردویی درحاشیه بازدید از نحوه برگزاری این آزمون در محل دانشگاه جیرفت بیان کرد: این آزمون از امروز آغازشده و تا جمعه ۱۵ مرداد ادامه خواهد داشت و با توجه به برنامه ریزی که مطابق پرو تکل های بهداشتی ستاد کرونا انجام شده بیش از ۷۰۰ نفر از داوطلبین در سه روز با هم رقابت خواهند کرد.

 وی در خصوص رشته های مهندسی در این آمون اظهار داشت: این آزمون در هفت رشته عمران، معماری، شهرسازی، ترافیک، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در صلاحیت های نظارت اجرا و طراحی درحال برگزاری است.

وی در مورد برنامه زمان بندی آزمون و تعداد شرکت کنندگان توضیح داد: صبح چهارشنبه ۱۳ مرداد در رشته های عمران، معماری، شهرسازی، ترافیک، نقشه برداری، در رشته تاسیسات مکانیکی و برقی حضور خواهند یافت و تعداد شرکت کنندگان۳۳ نفر زن و تعداد ۲۰۷نفر مرد که در مجموع ۲۴۰ نفر خواهد بود.

ساردویی ادامه داد: صبح پنج شنبه در رشته های عمران، معماری، شهرسازی، ترافیک، نقشه برداری و همچنین کاردان های ساختمان شرکت کرده که تعداد ۴۷ نفر زن و تعداد ۳۱۵ نفر مرد در مجموع ۳۶۲ نفر در آزمون روز پنج شنبه حضور خواهند داشت.

وی گفت: این آزمون در صبح جمعه  نیز برای صلاحیت طراحی عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی و طراحی معماری همچنین معماران تجربی برگزار خواهد شد. 

لازم به ذکر است که تعدادکل شرکت کننده گان ۱۱۳ نفر زن  و ۶۴۳ نفر مرد می باشد که در مجموع ۷۵۶ نفر در آزمون حرفه مهندسان و کاردان های ساختمان شرکت خواهند کرد.