شناسهٔ خبر: 96149 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران :

تخصصی ترین آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال‌های اخیر در سه روز جاری برگزار می‌شود

آزمون مهندسي مهندس محبت خواه از آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان‌های فنی، معماران تجربی و کارشناسان ماده۲۷ در ۳۳ صلاحیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه  و شهرسازی استان تهران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی، معماران تجربی و کارشناسان ماده ۲۷ در ۳۳ صلاحیت طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۱۴،۱۳، و ۱۵ مرداد ماه خبر داد.

وی گفت: تاکنون سابقه نداشته است که ۳۳ صلاحیت درمجموع تعداد آزمون ها با جزئیات کامل و تخصصی در کشور برگزار شود که این مساله را به فال نیک می‌گیریم.

وی در خصوص ۳۳ صلاحیت اعلامی گفت: این صلاحیت‌ها به تفکیک در حوزه مهندسی شامل ۱۷ صلاحیت در خصوص مهندسی عمران (محاسبات ، نظارت، اجرا، گود و سازه نگهبان، بهسازی لرزه‌ای)، معماری (نظارت،طراحی واجرا)، مکانیک (نظارت، طراحی و اجرا)، برق (نظارت، طراحیو اجرا)، نقشه برداری (نظارت) شهرسازی (نظارت)، ترافیک (نظارت) در حوزه کاردانی ۶ صلاحیت (عمران، معماری، برق، مکانیک، نقشه‌برداری و شهرسازی)، در حوزه کارشناسی ماده ۲۷ (۷ رشته ساختمانی ذکر شده) در حوزه معماری تجربی (پایه های ۲،۱و ۳ ) هستند .

وی با آرزوی موفقیت برای ۴۷ هزار مهندس استان تهران که در این آزمون شرکت کرده‌اند و کسب نمره حدنصاب قبولی گفت: همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ۳۰ حوزه تهران و شهرستان‌ها جهت نظارت بر امتحان و همچنین نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی طی سه روز امتحان حاضر هستند.