شناسهٔ خبر: 96200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اعلام کرد:

خسارت ۱۵.۵ میلیارد تومانی سیل به راه‌ها و ابنیه فنی استان زنجان

خسارت سیل - زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان میزان خسارات وارده از سیل به ابنیه فنی و راه‌های این استان را افزون بر ۱۵.۵ میلیارد تومان برآورد کرد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری زنجان )، جواد یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان میزان خسارات وارده از  سیل به ابنیه فنی و راه‌های این استان را افزون بر ۱۵.۵ میلیارد تومان برآورد کرد.

یوسفی افزود: در روزهای ۴،۱۰و ۱۱ مرداد ماه امسال شاهد بروز سیل در برخی مناطق استان بودیم که به میزان قابل توجهی به ابنیه فنی وجسم راههای استان خسارت وارد کرده است که  این میزان خسارت به پل‌ها، ابنیه فنی و راه‌های شهرستانهای ماه نشان، خدابنده و زنجان  بیشتردیده  می شود.

وی اضافه کرد: راهداران استان با تمامی توان و امکانات و تجهیزات  در مناطق سیل‌زده استقرار یافته و در حال انجام فعالیت هستند.

یوسفی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰راهدار در قالب ۱۰تیم عملیاتی به همراه ۵۰دستگاه ماشین‌آلات مشغول هدایت و بازگشایی و پاکسازی ریزش های ناشی از سیل در مناطق سیل‌زده استان هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان اظهار امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی راهداران و تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن اثرات ناشی از سیل باشیم.