شناسهٔ خبر: 96209 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی و آگاهی بخشی هستند/ خبرنگار عامل روشنگری، بیداری و خردورزی در جامعه است

مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی به مناسبت فرا رسیدن " ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار" این روز را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی به مناسبت فرا رسیدن " ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار" این روز را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، یادآور عزیزانی است که با مجاهدت‌ و پشتکار به دنبال بیدارسازی جامعه و حق‌طلبی هستند. خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه‌گریند که حتی جان‌ عزیزشان را برای روشنی بخشی، اطلاع‌رسانی و عینیت بخشیدن به آیه شریفه "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

در دنیای امروز، خبر، محصول آگاهی و خردورزی و جزء لاینفک رسانه‌ است که تولید آن برای اطلاع ‌رسانی و ایجاد پل ارتباطاتی میان مردم و مسئولین و شفاف سازی، دارای اهمیت بوده و در حقیقت خبرنگار عامل روشنگری، بیداری و خردورزی در جامعه است.

نیک مـی‌دانیم رسالتی کـه شما خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی برعهده گرفته‌اید، عشق و صبری وصف ناپذیر مـی‎طلبد و در حقیقت حرفه خبرنگاری، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی است و بی‌شک رسانه‌ها نقش ممتاز و بی بدیلی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی و زمینه‌سازی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور برعهده دارند.

بر این اساس شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز به عنوان بزرگترین و معتبرترین آزمایشگاه فنی و مهندسی در کشور، سیاست جدید رسانه‌ای خود را بر اساس افزایش تولید محتوا و توسعه تعامل و همکاری با خبرنگاران و رسانه‌های تخصصی، دلسوز، بی غرض و آگاه به منظور ارتقاء فرهنگ کنترل کیفیت ساخت و سازها ، که در حقیقت منافع ملی را در پی خواهد داشت تبیین کرده است و از هر گونه پیشنهاد در راستای افزایش همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ممتاز خبرگزاری‌ها و فعالان عرصه خبر استقبال می‌کند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار ، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی را مغتنم دانسته و این روز شکوهمند را که در واقع روز پاسداشت قلم و ارج نهادن به مقام شامخ تمامی خبرنگاران، روزنامـه‌نگاران، صاحبان قلم و اندیشـه و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی است، تبریک عرض نموده و تداوم عزت و سربلندی و توفیقات این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است، بتوانیم به کمک تمامی متولیان و تلاشگران عرصه رسانه و خبر ، زمینه ساز تحقق مصادیق جهش تولید، پشتیبانی حقیقی و رفع موانع بوده و در این توفیق نیز سهیم باشیم.