شناسهٔ خبر: 96223 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پيام تبريك مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

nejadsafavi.jpg مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پيامی به مناسبت «۱۷ مردادماه؛ روز خبرنگار» اين روز را به جامعه خبری تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی)، سيدعبدالمجيد نژادصفوی در پيامی به مناسبت « ۱۷ مردادماه؛ روز خبرنگار» اين روز را به تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی تبريك گفت.

متن پيام مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی به شرح زير است:

«نون والقلم و ما يسطرون»

باسلام واحترام؛

"خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم و تجسم امانت‌داری، مسوولیت، تعهد و وظیفه‌شناسی هستند و روز خبرنگار همواره یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کسانی است که تمام همت‌شان بالا بردن سطح آگاهی در جامعه است، از این‌رو رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و از جایگاه بالایی برخوردار می‌باشند.

بدینوسیله هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روزخبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی كه در امر خطير انعكاس خدمات دولت و خادمان مردم در حوزه راه و شهرسازي استان اهتمام مي ورزند، تبریک گفته و برای همه مجاهدان این عرصه آرزوی سرافرازی و تداوم توفیق دارم.

 

سيدعبدالمجيد نژاد صفوی

مديركل راه وشهرسازی خراسان ر ضوی