شناسهٔ خبر: 96245 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاری، بکارگیری تفکر نقادانه به نفع منافع ملی است

سیاوش امیرمکری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. در متن پیام سياوش امير مكری چنین آمده است:

۱۷  مرداد، روز خبرنگار، فرصتی است برای پاسداشت كسانی‌که آگاهی و روشنگری را به جامعه خود تقدیم می‌کنند و با بکارگیری تفکر نقادانه، تجسم مفهوم راستین خبرنگاری هستند. 

 از این منظر، روز خبرنگار درواقع فرصتی ارزشمند و گران‌بها است، برای پاسداشت وجدان‌های بیداری که با قلم خود، وقوع بسیاری از حوادث و رویدادهای بدونِ کارکردِ اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی را مانع می‌شوند و در این راه با موانعي نیز مواجه می‌شوند اما به نفع جامعه به دیده‌بانیِ حقیقت و واقعیت می‌پردازند.

 ایشان تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی خواهند بود؛ چراکه خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، بی‌شک مرهون تلاش‌های آنهاست. 

 اینجانب، هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است، تبریک عرض می‌نمایم و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما خبرنگاران عزیز را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی و مسئولانه ارج می‌نهم. بدون تردید، فتحِ قله‌های پیشرفت جز با حق‌جویی و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت خبررسانی متعهدانه و آگاهی‌بخش آرزومندم.