شناسهٔ خبر: 96256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

تبریک رو خبرنگار مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان طی پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان(همدان)، داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان طی پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی را به همه  خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران استان همدان صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه  از ایزد منان توفیق تداوم هدایت و آرزوی سعادت ،سرافزاری و سربلندی مسئلت می نمایم.

وی افزود: تولید و نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان های مشتاق می نهد.

حسینی با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و سلامت فکری و فرهنگی  هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست  خاطرنشان کرد: نامگذاری یک روز به عنوان «روز خبرنگار »فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات عزیزانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.

داریوش حسینی

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان