شناسهٔ خبر: 96257 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت روز خبرنگار

گزارش تصویری سفر مهندس مهرابادی به اصفهان احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

هفدهم مرداد در تقویم ما به پاسداشت یاد شهید مظلوم محمود صارمی روز خبرنگار نامیده شده است. اهمیت وجود چنین مناسبت‌هایی جدای از بخش نمادین آن یادآوری تلاش‌های زنان و مردانی است که رسالتشان آگاهی بخشی است. رسالتی که لازمه آن مهارت، دانش، تعهد، دقت، صداقت و درست نویسی است.

خبرنگار در واقع پژوهشگری است که در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره دست به تحقیق و پژوهش می‌زند و همواره تلاش می‌کند تا اطلاعات خود را در حوزه کاری به روز نگاه دارد تا بتواند اخباری دقیق، متقن و قابل تامل برای جامعه فراهم نماید .

تلاش‌های خبرنگاران که در وانفسای دوران کرونا در خط مقدم اطلاع رسانی به مردم بودند توانست تا حد زیادی آگاهی و سلامت را به افکارعمومی اهدا کند و همچنین تلاش‌های مجدانه این عزیزان در حوزه راه و شهرسازی قابل تقدیر و تشکر است. 

لذا با تبریک و تهنیت روز خبرنگار و نکوداشت قلم و کرامت رسانه، این روز را به فعالان و منادیان روشنایی و حقیقت در عرصه‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب، الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی تبریک می‌گویم و سلامت قلم، آگاهی قدم و تلاشی پرقدم را برای همه این عزیزان آرزومندم.