شناسهٔ خبر: 96260 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پيام مديرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسيسات دولتی و عمومی به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران ركن اساسی تحقق عدالت هستند

علی نبیان معاون وزير راه و شهرسازی در پيامي به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبريك گفت و بر نقش والای خبرنگاران در دستيابی به آرمان عدالت اجتماعی تأكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و‌شهرسازی، معاون وزير راه و شهرسازی در پيامي به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبريك گفت و بر نقش والای خبرنگاران در دستيابی به آرمان عدالت اجتماعی تأكيد كرد. متن پيام علی نبيان به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

بيانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مراسم تنفيذ رئيس جمهور محترم درباره  مسئله‌ی جنگ تبلیغاتی دشمن بار ديگر اهميت كار مداوم و مضاعف در اين عرصه را برای همگان روشن كرد. بی‌شك خبرنگاران در نبردی كه به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان در آن "برای اینکه بر افکار عمومی مردم مسلّط بشوند مبالغ هنگفت هزینه میکنند، کارهای بسیار انجام میدهند؛ فکرهای بسیاری  را در مجموعه‌های فکری برای این کار استخدام میکنند تا بتوانند با جنگ روانی، با تبلیغات گوناگون، افکار عمومی کشورها را -از جمله بیشتر از همه امروز کشور ما را که هدف سوء‌نیّت قدرت‌های بزرگ است- قبضه کنند و در اختیار بگیرند." رسالتی مهم بر عهده دارند. 

باور داريم كه خبرنگاران چشم بينا و گوش شنوای مردم و به عنوان بخش مهمی از ابزار نظارتی جامعه بر عملكرد مسئولان عمل می‌كنند. بدون حضور آنها و اطلاع رسانی صريح و شفاف، عدالت اجتماعی دست يافتنی و محقق شدنی نيست.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبريك می‌گويم و از خداوند منان برای آنها توفيق در عرصه خدمت به مردم و سلامتی مسئلت می‌كنم.