شناسهٔ خبر: 96274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به مناسبت روز خبرنگار

مهندس کرم اللهی مدیر کل لرستان.jpg مدیرکل راه و شهرسازی لرستان طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، وحید کرم اللهی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بنام آفریننده ی قلم
رسانه ها در هر جامعه‌ای ابزار و مجرای تغذیه ی فکری ، خبری و تحلیلی هستند که آگاهی و سرزندگی و بالندگی جامعه بستگی به کارکرد مسئولانه آنها دارد.
در این میان «خبرنگار » چشم بینا ، گوش شنوا و زبان گویایی ست که امانت داری ، صداقت ، صراحت و شجاعت او از یک طرف مدیران و مسئولان را در برابر وظایف خویش پاسخگو می کند و به تلاش و مجاهدت مستمر وادار می کند و از طرفی دیگر  آگاهی ، شناخت و مطالبه گری واقع بینانه مردم را افزایش میدهد و شکیبایی آنان را در برابر مشکلات و مضیقه ها ارتقاء می بخشد.
اگر خبرنگار رسالت قانونی ، شرعی و ملی خویش را به درستی بشناسد و بدان عمل کند بسیاری از کژی ها و نابسامانی ها به راستی می گراید و سامان می یابد.
امانت داری شالوده ی کار خبرنگار ، شجاعت ستون حرفه ی حساس او و صداقت و صراحت زیور عملکرد اوست.
هیچ کس بهتر از خود خبرنگاران شریف و فهیم آفت های این حرفه ی پر مشقت و در عین حال مهم را نمی شناسد.
آفتهایی که نوعا نقاط مقابل امانت ، شجاعت و صداقت هستند و امید است این قشر فرهیخته و ارزشمند از آن آفات دور و مصون باشند.
بیش از چهل سال است که عرصه خبرنگاری و خبررسانی شاهد نقش کم نظیر بزرگانی ست که جوهر قلم شان ، قطرات خون پاک شان شد و نام و نشان شان در زمره ی شهیدان و شاهدان سرافراز میهن جاودان ماند.
عزیزانی چون غلامرضا رهبر و محمود صارمی که اینک سالروز شهادت مظلومانه ی او بنام روز خبرنگار مزین شد.
اینجانب به نمایندگی از همه ی کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان این روز را به یکایک خبرنگاران عزیز استان تبریک و تهنیت عرض می کنم و به روح پاک شهیدان عرصه ی خبر و رسانه درود می فرستم و برای آحاد جامعه ی خبری استان سلامت و سعادت و سربلندی آرزو می کنم.
امیدوارم در سایه ی رهبری حکیمانه زعیم عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی همه ی خبرنگاران زحمت کش و شریف استان در ایفای وظایف انسانی و اسلامی خویش پیروز و سرافراز باشند.
وحید کرم اللهی
مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان