شناسهٔ خبر: 96286 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سازمان بنادر در جشنواره شهیدرجایی حائز رتبه برتر شد

سید سعید سید علایی سازمان بنادر و دریانوردی در جشنواره شهیدرجایی سال ۱۴۰۰ حائز رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید سعید سیدعلایی؛ عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردى با اعلام این خبر، اظهار داشت: به استناد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مربوطه هر ساله تمامی دستگاه‌های اجرایی در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

رئیس کمیته مدیریت عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی افزود: براساس نتایج منتشر شده از سازمان اداری و استخدامی کشور و بر اساس ارزیابی شاخص‌های عمومی سال ۹۹، سازمان بنادر و دریانوردی در بین ۱۰۱ دستگاه در سطح سازمان‌های تابعه وزارتخانه‌ها «در تحقق اهداف برنامه جامع اصلاح نظام اداری دوره دوم» حائز رتبه برتر کشوری شده است.

 به گفته وی، برنامه جامع اصلاح نظام اداری دوره اول از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶، مشتمل بر هشت برنامه و همچنین برنامه جامع اصلاح نظام اداری دوره دوم از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ و برای بازه زمانی میان مدت سه ساله و مشتمل بر ۱۰ برنامه تنظیم شده است.

سیدعلایی ادامه داد: برنامه‌های مذکور در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری و به منظور تداوم اصلاحات در نظام اداری کشور، مطابق مصوبه شورای عالی اداری جهت اجرا به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که سازمان بنادر  با تلاش تمامى مدیران و همکاران سازمانی توانسته است با اخذ بیش از ۷۵ درصد امتیاز و کسب رتبه خوب در بخش شاخص‌های عمومی به عنوان دستگاه برتر کشوری  برگزیده شود.
به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر همچنین عنوان کرد: این سازمان علی‌رغم حفظ رتبه برتر در ارزیابی سال ۱۳۹۹ در کشور، در خصوص شاخص‌های عمومی دارای رشد ۳ درصدی نسبت به سال ۹۸ است.