شناسهٔ خبر: 9629 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حسن نیا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

جاده چالوس بازگشایی شد/ فعالیت ۸۰ راهدار در سه محور کندوان، هراز و فیروزکوه/ همه جان باختگان در كنار روخانه مستقر بودند/ راهداران کمتر حرف می‌زنند و بیشتر عمل می‌کنند

عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری از بازگشایی جاده چالوس خبر داد و گفت: راهداران به بهترین شکل در مدت تعطیلات عید فطر انجام وظیفه کردند.

عبدالهاشم حسن نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره حادثه سیل روز گذشته و انسداد برخی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در محورهای فیروزکوه٬ قائمشهر٬ هراز و کندوان حضور فعال راهداران موجب بازگشایی مسیر و برقراری تردد خودروها شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه تلاش همکاران راهدار ما همچنان ادامه دارد افزود:  پاکسازی کامل جاده فیروزکوه از آخرین اقدامات راهداران بود که حدود ۶۰ تا ۷۰ سانتی‌متر آب و گل و لای از کف جاده پاکسازی شد.

وی یادآور شد: در جاده هراز نیز در محدوده گزنک٬ شنگولده و تونل خروجی(تونل شماره ۹) و بین تونل اول و دوم(۳۰ کیلومتری آمل) تخریب جاده و ریزش کوه وجود داشت که تماما پاکسازی و با هماهنگی با پلیس راه این محور هم بازگشایی شد.

حسن نیا از پاکسازی قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال خبر داد و افزود: کف آزادراه که به دلیل بارش فراوان از آب پر شده بود با عملیات راهداران پاکسازی و ارتباط جاده چالوس با آزادراه برقرار شد.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی از بازگشایی جاده چالوس خبرداد و اضافه کرد: در محور کندوان فقط محدوده هزارچم مسدود باقی مانده بود که با تلاش راهداران دقایقی پیش بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در این ایام حدود ۵۵ دستگاه ادوات راهداری و ۸۰ نفر راهدار در سه محور کندوان، هراز و فیروزکوه مشغول خدمات‌رسانی به مسافران بودند.

وی درباره مسدومان و فوت‌شدگان حادثه روز گذشته اظهار کرد: افرادی که در این حادثه جان باختند در کنار رودخانه مستقر بودند و هیچ‌ یک از مسافرانی که در سطح جاده‌ها حضور داشتند، سیلاب آنها را با خود نبرده و غرق نکرده است و تنها خساراتی جزئی به خودروی برخی آنها وارد شد.

حسن نیا افزود: برای تعطیلات عید فطر و بعد از بروز سیلاب، ‌چندین اکیپ راهداری در محورهای تهران ـ قائم‌شهر، هراز، کندوان و قزوین ـ رشت استقرار داشتند که آب‌بردگی جاده‌ها را به سرعت رفع کردند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد: سازمان راهداری و راهداران کمتر حرف می‌زنند و بیشتر عمل می‌کنند و وظیفه خودشان را در طول ایام تعطیل و توفان و سیل به نحو احسنت انجام داده‌اند./

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۲۹ ۱۷:۵۰مسافر جاده چالوس 0 0

    تشکر تشکر از راهداران، خسته نباشید
                                

نظر شما