شناسهٔ خبر: 96291 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور استاندار مرکزی صورت پذیرفت؛

افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری علامه سید جلال آشتیانی

مهندس مرزبان مجتمع فرهنگی و هنری علامه سید جلال آشتیانی در زمینی به مساحت ۳۵۲۹ مترمربع در سه طبقه با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم آشتیان درمجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه وشهرسازی استان وسایر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (مرکزی)، استاندار مرکزی درآیین افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری علامه سید جلال آشتیانی ضمن اعلام رضایت از سرعت احداث این مجتمع فرهنگی و تقدیر از زحمات اداره کل راه وشهرسازی استان، دستور واگذاری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را به عنوان دستگاه بهره بردار صادر و در خصوص در اختیار گذاشتن این مجتمع فرهنگی برای استفاده عموم مردم فهیم شهر آشتیان و بهره برداری از آن تاکید کرد.

احمد مرزبان مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی نیز درحاشیه این افتتاح گزارشی از ساخت این مجتمع بیان داشت و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۵۲۹ متر مربع نای ۱۸۰۰ متر احداث شده و در این پروژه قسمت های اداری، سالن اجتماعات ،لابی و.. پیش بینی شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی درخصوص مشخصات فنی پروژه گفت: این مجتمع دارای۲طبقه به همراه زیرزمین و موتورخانه به مساحت ۲۳۲ مترمربع ، قسمتهای اداری به مساحت ۹۹۶ مترمربع ، سالن اجتماعات به مساحت ۴۰۰مترمربع ، لابی و سالن جداگانه به مساحت ۱۷۲مترمربع است.

وی درپایان بیان داشت: مبلغ هزینه شده برای احداث این مجتمع فرهنگی افزون بر ۴۵۰۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات استانی بوده است.