شناسهٔ خبر: 96296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان خبر داد؛

اتمام عملیات آسفالت محور کزاز-مهاجران شهرستان شازند

کرمانشاه - روکش آسفالت - محور کامیاران معاون مهندسی وساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از تکمیل آسفالت محور کزار-مهاجران شهرستان شازند به طول ۳،۴ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مرکزی)، اصغر حزه لو معاون مهندسی وساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از تکمیل آسفالت محور کزار-مهاجران شهرستان شازند خبر داد و گفت: این محور به طول۳،۴ کیلومتر و عرض۶  که برای تکمیل این محور حدود ۲۵۰۰تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

بهره مندی بیش از ۶۰۰ خانوار روستایی از راه مناسب

حمزه لو هدف از اجرای این پروژه را برقراری راه ارتباطی روستای کزاز و بازگشایی مسیر به محور اصلی اراک-بروجرد عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرای این پروژه اهالی این روستا با تعداد حدود ۶۰۹ خانوار و جمعیتی افزون بر ۱۹۰۰نفر به طور مستقیم می توانند از جاده اصلی محوراراک-بروجرد  استفاده  کنند و همچنین دسترسی این روستا به شهرجدید مهاجران نیز تسهیل می شود.

وی ادامه داد: این پروژه از سال ۱۳۹۹ آغاز شده که برای تکمیل آن میزان ۴۰۰۰مترمکعب اساس، ۳۰۰۰متر مکعب زیر اساس، ۲۱۱۳ مترمکعب عملیات خاک برداری و خاک ریزی انجام شده و برای اجرای آن اعتباری افزون بر۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است .