شناسهٔ خبر: 96303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در این هفته صورت گرفت؛

بررسی ۴۵ پرونده در کمیسیون ماده پنج شهرهای فاروج، اسفراین و جاجرم

بررسی 45 پرونده در کمیسیون ماده پنج شهرهای فاروج، اسفراین و جاجرم راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری کمیسیون ماده پنج شهرهای فاروج، اسفراین و جاجرم طی این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، علی علیمردانی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از برگزاری کمیسیون ماده پنج شهرهای فاروج، اسفراین و جاجرم طی این هفته خبر داد و گفت: این جلسات در محل سالن جلسات استانداری و به ریاست هوایی معاون عمرانی استانداری، قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران کل جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و رئیس سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در کمیسیون ماده ۵ فاروج تعداد ۱۳ پرونده، کمیسیون اسفراین ۱۸ پرونده و کمیسیون شهر جاجرم ۱۴ پرونده بررسی و مطرح شد.

علیمردانی افزود: در کمیسیون ماده پنج فاروج در خصوص رفع مشکل پروژه اقدام ملی که جهت حمایت از اقشار کم درآمد می باشد مقرر گردید که مشابه پروژه مسکن مهر پارکینگ در عرصه تأمین شود.

وی گفت: همچنین در کمیسیون ماده پنج اسفراین نیز در خصوص پروژه کمیته امداد که جهت حمایت از افراد تحت پوشش و حمایت کمیته امداد و جهت حمایت از خوداشتغالی می باشد سایت پلان به تأیید رسید.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: در کمیسیون شهر جاجرم نیز در خصوص پارکینگ پروژه اقدام ملی تصمیم گیری شد و همچنین در خصوص مغایرت برخی از گذرهای طرح تفضیلی و وضع موجود مقرر شد بازدید میدانی انجام و در جلسه آتی تصمیم گیری شود.

شایان ذکر است مصوبات کمیسیون ماده پنج پس از ۲۱ روز کاری پس از ابلاغ اولیه و تأیید شورای عالی شهرسازی قابلیت اجرا دارند.