شناسهٔ خبر: 96317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حذف چند نقطه پرحادثه؛

۲۵۰۰متر دیگر از محور ایلام- سرابله به صورت چهارخطه زیر بار ترافیک قرار می گیرد

بازدید واریانت چهارخطه ایلام- سرابله.JPG مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از واریانت چهارخطه محور ایلام- سرابله- حمیل از تکمیل ۲ونیم کیلومتر دیگر از این بزرگراه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، عبدالله بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از واریانت چهارخطه محور ایلام- سرابله- حمیل از تکمیل ۲ونیم کیلومتر دیگر از این بزرگراه خبرداد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه ۷۸ کیلومتر این محور در استان ایلام قراردارد، گفت: از میدان ارغوان شهر ایلام تا بخش شباب شهرستان چرداول ۴۷ کیلومتر است که تاکنون ۲۴ کیلومتر این مسیر به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک قرارگرفته است و پیمانکار در۲ و نیم کیلومتر دیگر این مسیر درحال اجرای عملیات آسفالت می باشد و این دو و نیم کیلومتر درصورت تأمین قیر مورد نیاز تا چند روز آینده تکمیل و زیر بارترافیک قرار می گیرد.

بهادری افزود: عملیات اجرایی چهار خطه حدود ۶ کیلومتر دیگر از این محور حد فاصل تقاطع کارخانه سیمان تا تقاطع سرابله هم اکنون با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا است و در آینده نیز با پایان مطالعه مسیر چهارخطه شدن حدود ۱۴کیلومتر دیگر از این محور( سرابله- شباب) اجرایی خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: در این محور تونل دوم آزادی نیز در تراز پایین تر به طول حدود ۳ و نیم کیلومتر به مرحله اجرا در آمده است که با تکمیل آن گردنه های مسیر رفت(ایلام-سرابله) حذف می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: در محور ایلام- سرابله- حمیل سه تقاطع غیرهمسطح زیر گذر ارغوان، تقاطع غیر همسطح سرابله و تقاطع غیر همسطح کارزان ( سه راهی کارخانه سیمان) در حال اجرا است .