شناسهٔ خبر: 96332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از روز گذشته در حال انجام است؛

واکسیناسیون کارکنان امور حمل و نقل مسافر بین شهری استان بوشهر

کرمانشاه - اتوبوس به موجب مصوبه کمیته اجرایی واکسیناسیون بخش حمل و نقل عمومی و مساعدت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از روز گذشته این امر مهم با اولویت کارکنان شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان فعال ناوگان اتوبوسی بین شهری آغاز و در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، به موجب مصوبه کمیته اجرایی واکسیناسیون بخش حمل و نقل عمومی و مساعدت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از صبح دوشنبه ۱۷ مرداداین امر مهم با اولویت کارکنان شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان  فعال ناوگان اتوبوسی بین شهری آغاز و در حال انجام است.

سید حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعلام این مطلب اظهار داشت: بیش از یک و نیم سال از شروع همه گیری بیماری کرونا در کشور می گذرد و کارکنان شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان با وجود شرایط بسیار سخت کرونایی همواره در خط مقدم خدمات رسانی به مردم بوده اند و لحظه ای نیز حمل و نقل مسافر متوقف نشده است.

وی  با اشاره به خدمات کارکنان بخش حمل و نقل مسافر و رانندگان اتوبوس در دوران کرونا تصریح کرد: رانندگان و کارکنان این بخش همراه کادر درمان برای خدمت رسانی به مردم حاضر بوده و این عزیزان با وجود همه مخاطرات کرونایی مسافران را به مناطق و شهرهای دور و نزدیک جابه جا کردند.

علم افزود: رانندگان و کارکنان بخش حمل و نقل به دلیل استقرار در پایانه های مسافری و ناوگان عمومی ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با مسافران دارند و شغل آنها از شغل های پر ریسک برای ابتلا به بیماری کرونا است و همین نیزسبب شده در  اولویت تزریق واکسن قرار گیرند .

وی در ادامه بیان داشت: خدا را شکر تلاش های چندماه بخش حمل و نقل به سرانجام رسیده و طبق نوبت بندی انجام شده از روز گذشته واکسیناسیون کارکنان شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان فعال اتوبوس شروع شده و انشاالله در روزهای آتی رانندگان سایر بخش حمل و نقل را نیز شامل می شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: در استان بوشهر مجموعا تعداد ۳۰۰ راننده  اتوبوس وجود دارد که با احتساب رانندگان کمکی و کارکنان شرکت های حمل و نقل مسافر مجموعا تعداد ۴۸۰ نفر مشمول دریافت واکسن کرونا می شوند .