شناسهٔ خبر: 96347 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برگزاري وبينار آموزشی مرکز سلامت روان با موضوع «کاهش تعارض کار- خانواده»

مهدی نوروزی مشاور پزشکی و بهداشتی مديرعامل و راهبر مرکز سلامت روان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران از برگزاری دومين وبينار آموزشی اين مرکز با موضوع کاهش تعارض کار- خانواده ويژه کارکنان اداره کل توسعه مديريت منابع انسانی، تشکيلات و آموزش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی نوروزی با اعلام این خبر عنوان کرد: این وبینار آموزشی با توجه به اهمیت پرداختن به تعارض‌های کار- خانواده به عنوان ریشه بسیاری از مشکلات خانواده‌ها برگزار می‌شود ومدرس این وبینار به تحلیل و ارایه راه حل‌هایی برای ایجاد هماهنگی و تعادل میان مسوولیت‌های فردی و خانوادگی با مسوولیت‌های شغلی کارکنان می‌پردازد.

وی گفت: وبینار کاهش تعارض کار- خانواده، امروز ۲۰ مرداد از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ با تدریس حسن عبداله‌زاده برگزار می‌شود.

راهبر مرکز سلامت روان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: پیش از این هفته گذشته نخستین وبینار آموزشی مرکز سلامت روان با عنوان مدیریت استرس‌های شغلی با حضور کارکنان اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها برگزار شد و امیدواریم این وبینارهای آموزشی به صورت هفتگی با حضور کارکنان واحدهای مختلف ادامه یابد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مرکز سلامت روان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ابتدای مرداد ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و انجام برنامه‌های متنوع آموزشی و روانشناسی و ارایه خدمات مشاوره‌ای را با هدف ارتقای بهره‌وری سازمانی و افزایش رضایت شغلی در دستور کار دارد.