شناسهٔ خبر: 96349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با بهره برداری از محور ارتباطی چشمه چاهی- سفیدخانی؛

مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان کوتاه می شود

چشمه چاهی- سفید خانی.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از عملیات اجرایی احداث محور ارتباطی چشمه چاهی- سفیدخانی بر تسریع اجرای این طرح تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از عملیات اجرایی احداث محور ارتباطی چشمه چاهی- سفیدخانی بر تسریع اجرای این طرح تأکید کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه راهسازی  در دو قطعه در حال انجام است، این طرح به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه اجرایی شده است.

بهادری افزود: در قطعه اول به طول ۲ کیلومتراحداث پل بزرگ بادهانه ۱۰ متروطول ۵۲ متر به پایان رسیده و حدود ۶۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است و هم اکنون پیمانکار مشغول آخرین مراحل ترانشه برداری برای شروع عملیات زیرسازی است، قطعه دوم نیز به طول ۵ کیلومتر عملیات زیر سازی تقریباً به پایان رسیده و به زودی عملیات روسازی (بیس و آسفالت) آغاز خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: احداث این پروژه ۷ کیلومتری ، بیش از ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند.

وی خاطر نشان کرد درصورت تأمین اعتبار در نیمه دوم سال جاری شاهد بهره برداری از این محور خواهیم بود.