شناسهٔ خبر: 96361 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی۸۰ درصدی در اجرای زیرگذر بهاران

پل بهاران مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه زیرگذربهاران (محور شريانی همدان-كرمانشاه) اظهار داشت: اجرای این پروژه از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان(همدان)، داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه زیرگذربهاران (محور شريانی همدان-كرمانشاه) اظهار داشت: اجرای این پروژه از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

حسینی در ادامه افزود: اجرای عمليات هر دو دهانه در باند رفت و برگشت به اتمام رسيده و در حال بهره برداری است و احداث ديوارهای حائل دو طرف نیز به طول ۱۷۵ متر به اتمام رسيده و قرارداد جديد برای تكميل قرنيز ديوارها و اجرای رمپهای ورودی و خروجی به شهرك صنعتی تا اجرای آسفالت انجام شده و عملیات ساب بیس و آسفالت رمپ های ورودی و خروجی به اتمام رسیده که اداره کل راه و شهرسازی استان در حال ارزیابی رمپ و لوپ های باند همدان - کرمانشاه است.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه دور سوم سفرهاي استانی هيئت دولت به استان همدان در تاريخ ۸۹/۶/۱۳ برای رفع حادثه خيزی نقطه اتصال مسير شهرك صنعتی بهاران با محور شريانی همدان-كرمانشاه این طرح در دست اجرا قرار گرفت که در سال ۱۳۹۰ آغاز  و پیش بینی می شود امسال به بهره برداری برسد.

حسینی در رابطه با مشخصات فنی پروژه افزود: احداث زيرگذر با دهانه ۱۴ متر و به طول ۴۰ متر و ايجاد مسيرهای ارتباطی است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در پایان خاطر نشان ساخت؛ از مشکلات و مباحث قابل پیگیری این پروژه تامين اعتبار مكفي از سرجمع منابع استانی  و تملك اراضي مورد نياز طرح است.