شناسهٔ خبر: 96428 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار صورت گرفت؛

برگزاری جلسه بررسی روند تأمین زیرساخت‌های عمرانی شهرستان سردشت

سردشت جلسه بررسی روند تأمین زیرساخت‌های عمرانی شهرستان سردشت و عملیات اجرایی مصوبات سفرهای شهرستانی با حضور استاندار آذربایجان غربی تشکیل و دستورهای لازم برای رفع و کاهش دغدغه‌های مردم منطقه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جلسه بررسی روند تأمین زیرساخت‌های عمرانی شهرستان سردشت و عملیات اجرایی مصوبات سفرهای شهرستانی با حضور استاندار آذربایجان غربی تشکیل و دستورهای لازم برای رفع و کاهش دغدغه‌های مردم منطقه صادر شد.

در حوزه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی پیگیری تکمیل پروژه‌های مسکن مهر با تخصیص اعتبار به ارزش ۶٢ میلیارد ریال و اتمام فاز اول تعریض و بهسازی محور نالاس_سردشت مطرح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این جلسه گفت: ٢ کیلومتر از پروژه تعریض و بهسازی محور سردشت-نالاس در هفته دولت افتتاح می‌شود. سال گذشته، عملیات بهسازی این محور با اعتبار ١٠۵ میلیاردریال آغاز شده بود.

سیدمحسن حمزه لو یادآوور شد: سال گذشته بخش عمده ای از مساکن مهر  سردشت با تشکیل کارگروه پیگیری رفع موانع مسائل پروژه های مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شد.

 دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهیدان «احمد عثمانی» و «باپیر و ابراهیم احمدزاده» از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان به شهرستان سردشت بود.

بر اساس بیانات مقام معظم رهبری اقتدار و استقلالی که امروز جمهوری اسلامی دارد به برکت خون شهداست. یقینا شهدا نعمت‌های بزرگی هستند چراکه آن‌ها از جانشان برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی گذشتند.