شناسهٔ خبر: 96453 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آزادی‌خواه در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی:

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دارای تخصص و روزمه کاری متناسب است

احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دارای تخصص، تعهد و رزومه کاری متناسب و مرتبط با این وزارتخانه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز ( شنبه 23 مردادماه) کمیسیون کشاورزی، گفت: در این نشست رستم قاسمی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی حاضر شد که عملکرد و برنامه‌های شفافی را ارائه کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دارای تخصص، تعهد و رزومه کاری متناسب و مرتبط با این وزارتخانه است، ادامه داد: قاسمی آمارها و برنامه‌های خود را در زمینه  شهرسازی، راه روستایی، راهداری، دریانوردی و کشتیرانی ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان با حضور وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی ابهامات و شائبه‌های خود را در خصوص تعطیلی و استانی شدن پروژه‌های راه‌های روستایی، روکش آسفالت جاده‌ها، چهار بانه کردن مسیرهای اصلی کشور و همچنین مشکلات حوزه راه‌آهن مطرح کردند، عنوان کرد: آقای قاسمی با پذیرفتن ابهامات موجود آمارهای فعلی در زمینه راه‌های کشور را ارئه کرد.

به گزارش خانه ملت، آزادی‌خواه با اشاره به اینکه با توجه به مطالعات انجام شده توسط وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارتخانه راه و شهرسازی، وی می‌تواند اقدامات خوب و قابل قبولی داشته باشد، افزود: نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از برنامه‌ها، اطلاعات و عملکرد آقای قاسمی در گذشته اعلام رضایت کردند.