شناسهٔ خبر: 96506 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

قاسمی مقتدرترین وزیر راه و شهرسازی در تاریخ انقلاب می شود

علی بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باور دارم که رستم قاسمی به لحاظ دانش تخصصی، توانمندی و تجربه و هم به لحاظ انقلابی بودن، مقتدرترین وزیر راه و شهرسازی در تاریخ انقلاب خواهد بود.

علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به معرفی رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: فاسمی هم به لحاظ دانش تخصصی، هم به لحاظ توانمندی و تجربه و هم به لحاظ انقلابی بودن تفکرات قطعا یکی از وزرای مورد تایید مجلس بوده و با رای اعتماد بالا شروع به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: من امیدوارم ایشان در طول ۴ سال مدیریت در وزارت راه و شهرسازی منشا تحول اساسی کمی و کیفی در ساختار این وزارتخانه چه در حوزه مسکن و  چه در حوزه راه و بنادر باشند. به نظر من اوج اقتدار سازندگی و راه و شهرسازی در کل این چند سال بعد از انقلاب در زمان رستم قاسمی شکل خواهد گرفت.

بابایی کارنامی در ادامه با اشاره به توقعات نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: ما به توانمندی ایشان باور داریم اما از ایشان خواستاریم که با رویکرد مبارزه با فساد، با استفاده از نیروهای توانمند، پاکدست و سالم و همسو با دولت انقلابی این مجموعه را اداره کنند.

وی افزود: در نتیجه رستم قاسمی حتما با رای بالای مجلس انتخاب خواهد شد. در بررسی‌هایی که داشتم متوجه شدم که نمایندگان مجلس به ایشان روی خوش نشان دادند و به گذشته ایشان اطمینان کامل دارند.