شناسهٔ خبر: 96515 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمایت کانون انجمن‌های صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم

گزارش حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) کانون انجمن‌های صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور در بیانیه‌ای حمایت خود را از رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور در بیانیه‌ای حمایت خود را از رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کرد.

در متن این بیانیه که برای رییس مجلس شورای اسلامی نگاشته شده، آمده است: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی در گرو تلاش‌های دلسوزانه انسان‌هایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به دینداری و ملیتشان است. هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان جاده‌ای سراسر کشور به نمایندگی از جامعه بزرگ رانندگان سراسر کشور لازم می‌داند ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم در انتخاب آیت‌الله رییسی به عنوان رییس‌جمهور و تشکر از برنامه‌ها و سیستم‌های دولت سیزدهم  در حوزه حمل و نقل و رسیدگی به مطالبات و نیاز جامعه رانندگان کشور ضمن تقدیر و تشکر از ریاست جمهور در انتخاب و معرفی وزیر کاردان باتجربه و متعهد برای وزارت راه و شهرسازی بدینوسیله همراهی و همکاری خود را با برنامه‌ها و سیاست‌های وزیر پیشنهادی اعلام می‌کنیم.

بدون تردید بهسازی و رشد وضعیت جامعه رانندگان کشور در عرصه اقتصاد مقاومتی در سایه انتخاب آقای رستم قاسمی شتاب و افزایش مضاعفی خواهد گرفت. از جنابعالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با رای بالا وزیر متعهد و خوش‌فکر را برای خدمت به جامعه حمل‌ونقل و به ویژه رانندگان همراهی و یاری کنید.