شناسهٔ خبر: 96528 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

حمایت شرکت تعاونی حمل و نقل بین المللی کامیونداران و یخچالداران ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم

اختصاص  لاستيک تشويقی  با نرخ دولتی به رانندگان  کاميون های جاده ای استان کرمان شرکت تعاونی حمل و نقل بین المللی کامیونداران و یخچالداران ایران در بیانیه‌ای حمایت خود را از انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  شرکت تعاونی حمل و نقل بین المللی کامیونداران و یخچالداران ایران در بیانیه‌ای حمایت خود را از انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: حی لایزال را سپاسگزاریم که مردم شهید پرور و انقلابی در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ شکوهی از اراده مردم سالاری دینی را با انتخاب یکی از اسوه های انقلابی کشور حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی جهت تشکیل دولت مردمی برداشتند و انتظار می رود که با روحیه جهادی که از ایشان سراغ داریم در تحقق این مهم بکوشند .

واضح و مبرهن است که با این ترکیب کابینه که تلفیقی از بزرگان باتجربه و جوانان مومن و انقلابی است در کمترین زمان ممکن، بر مشکلات و معضلات کشور فائق آمده و در جهت حل معیشت و مسکن مردم اقدام عاجل انجام پذیرد.

این تشکل عظیم که از ۴۳ هزار راننده و کامیونداران و یخچالداران کشور تشکیل شده است ارتباط نزدیکی با وزارتخانه ها و سایر سازمان‌ها داشته  که وزارت راه و شهرسازی از اهم آنها می ‌باشد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای متولی حمل و نقل کشور بوده و ساماندهی شرکت‌ها، کامیونداران و رانندگان بر عهده این سازمان می‌باشد.

این تشکل نهایت سپاس و قدردانی خود را از رئیس جمهور محترم بخاطر انتخاب برادر گرامی و مردمی جناب آقای مهندس رستم قاسمی که از خدمتگزاران و یاران امام راحل و مقام معظم رهبری برای هدایت و مدیریت وزارت راه و شهرسازی ابراز داشته و صمیمانه  بخاطر این حسن انتخاب سپاسگزاری می‌نماید و اطمینان داریم با درایت و مدیریت داهیانه  ایشان حمل و نقل  کشور سروسامان گرفته  و مشکل مسکن نیز مرتفع می‌گردد.

امیدواریم نمایندگان محترم مردم در مجلس  شورای اسلامی با رای قاطع خود به برادر ارجمند جناب آقای مهندس رستم قاسمی  وظیفه خود را در قبال ملت به منصه ظهور برساند.