شناسهٔ خبر: 96531 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست سازمان هواپيمايی کشوری:

آزادگانِ وطن، گنجينه‏‌های ارزشمندی هستند

سیاوش امیرمکری سرپرست سازمان هواپيمايی کشوری و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی، ۲۶ مرداد، روز بازگشت آزادگان غيور بـه ايران اسلامی را تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سياوش اميرمکری در اين پيام با اشاره به آيه ۲۳ سوره احزاب، آمده است: از مومنان مردانی هستند کـه بـه پيمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضی چشم بـه راهند و پيمان خود را دگرگون نکرده‌اند.

وی ۲۶ مرداد ماه، روز بازگشت آزادگان غيور بـه ايران اسلامی را موهبتی سرشار از شادی برای کسانی عنوان کرده است که دل در گروِ مهر اين آب و خاک دارند.

در بخشی از پيام اميرمکری آمده است: بیترديد آزادگانِ وطن، گنجينه‏‌های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏‌ساز اسلام و درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏‌ساز امام حسين (ع) و حضرت زينب(س) که اسوه صبر و پايداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت را بر صحيفه تاريخ ثبت کنند.

ايشان پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزيزان و کشور خود با خاطرات تلخ و شيرين‌شان از آن دوران درس پايمردی و صبوری به همه ما داده اند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وی اين روز بزرگ را بـه آزادگان سرافراز، اسطوره‌های مقاومت و شيران بيشه شجاعت و خانواده‌های محترم ايشان تهنيت گفت و از خداوند متعال سلامتی و تداوم عزتمندی برايشان مسئلت کرد.