شناسهٔ خبر: 96552 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

انتخاب قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی آسودگی خاطر را برای بخش خصوصی به همراه دارد/ حمایت کانون کارفرمایی انجمن‌های صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی کشور از رستم قاسمی

رستم قاسمی کانون کارفرمایی انجمن‌های صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی کشور از انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کانون کارفرمایی انجمن‌های صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی کشور با صدور بیانیه‌ای از انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت کرد. در متن این بیانیه آمده است:

«همینک که با معرفی کابینه از سوی جناب آقای دکتر رییسی جهت آغاز فعالیت دولت مردمی برای شکل‌گیری ایران قوی می‌باشیم، بر تمامی فعالان بخش خصوصی تکلیف است در کنار دولتمردان تلاش خود را برای تحقق اهداف ترسیم شده در اهداف نظام مقدس اسلامی در افق ۱۴۰۴ به کار ببندیم. بسیار خرسندیم که سکان وزارت راه و شهرسازی ان شا الله با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دست فردی داده خواهد شد که دارای تخصص، پاکدستی، سختکوشی، تیزهوشی، شجاعت، صراحت و توان مدیریتی و کارنامه درخشان است. 

جناب آقای مهندس رستم قاسمی سرمایه ارزشمندی است که آسودگی خاطر را برای فعالان حوزه سرمایه‌گذاری دز بخش حمل‌ونقل، راه و مسکن به منظور تحقق اهداف بلند این حوزه ان شاالله فراهم می‌آورد.

جناب آقای رستم قاسمی بیش از دو دهه در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته و دارای اشراف فنی و مدیریتی و برنامه جهت برون رفت از فضای تحریم و تبدیل این موقعیت به فرصت برای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌باشند. امید است رای اعتماد قاطع و حداکثری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ایشان راهگشای ادامه مسیر توسعه صنعت عظیم حمل‌ونقل، مسکن و راه باشد. 

کانون کارفرمایی انجمن‌های صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی کشور ضمن حمایت از جناب آقای رستم قاسمی، توفیق و سربلندی دولت محترم مردمی سیزدهم را در سایه عنایات حق تعالی در تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو می‌کند.»