شناسهٔ خبر: 96594 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

قاسمی فردی ولایی و انقلابی با سابقه روشن است/ برنامه های وزیر پیشنهادی دیدگاه توسعه ای دارد

رحمت الله فیروزی پوربادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس کنار قاسمی خواهد بود و او مدیری است که هنر استفاده از سرمایه های داخلی و بالفعل کردن توانایی ها و امکانات در حوزه کاری خود را دارد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره معرفی رستم قاسمی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی چهره شناخته شده‌‌ای در حوزه کار اجرایی و عمرانی است و با فعالیت‌های شایسته خود در قرارگاه خاتم، توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را به‌خوبی نشان داده است و یا به تعبیری، قاسمی فردی کارآزموده و امتحان پس داده است.

وی با اشاره به سابقه تصدی وزارت نفت در رزومه کاری قاسمی عنوان کرد: قاسمی فردی  ولایی و انقلابی با سابقه روشن است.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: قاسمی در جلسه کمیسیون عمران، در حوزه های مسکن، راه و حمل و نقل، دیدگاه های توسعه ای و برنامه های خوبی ارائه کرد، طوری که شاید بتوان گفت اکثریت نمایندگان از حضور ایشان استقبال کردند.

فیروزی پوربادی گفت: با توجه به روحیه کاری، اجرایی و عملیاتی که در طول سال های بعد از انقلاب در پست های مختلف از قاسمی شاهد بوده‌ایم، قطعا می تواند برنامه های دولت و خواسته های مردم در وزارت راه و شهرسازی را به منصه ظهور برساند .

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه مجلس کنار قاسمی خواهد بود، گفت: قاسمی مدیری است که هنر استفاده از سرمایه های داخلی و بالفعل کردن توانایی ها و امکانات در حوزه کاری خود را داراست.