شناسهٔ خبر: 96595 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

انتخاب قاسمی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، رشد و شکوفایی این وزارتخانه را به همراه دارد

غلامرضا شریعتی اندرانی عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در صورت کسب رای اعتماد قاسمی از نمایندگان مجلس، شاهد رشد و شکوفایی وزارت راه و شهرسازی در آینده نزدیک خواهیم بود.

غلامرضا شریعتی اندرانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی یکی از بهترین وزرای پیشنهادی آیت الله رئیسی هستند که الحمدلله برنامه جامع و قابل عملی نیز ارائه کرده‌اند دارد و از توانایی‌های فراوانی برخوردار است.

وی ادامه داد: شاید بتوان گفت، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، قاسمی یکی از بهترین وزرایی است که سکان هدایت وزارت راه و شهرسازی را در دست خواهد گرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس  با اشاره به برنامه‌های ارائه شده گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی  گفت: براساس آنچه قاسمی روز گذشته در کمیسیون عمران ارائه کرد، می‌توان گفت که برنامه‌های جامعی در حوزه مسکن، راه و بنادر دارد چراکه در قاطبه این عرصه‌ها همچون بنادر، راه‌ها و بزرگراه‌ها در طول دوره کاری خود، فعالیت‌های مطلوبی ارائه کرده است و از توانایی مدیریتی بالایی هم برای فرماندهی و هدایت وزارتخانه برخوردار است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت کسب رای اعتماد قاسمی از نمایندگان مجلس، شاهد رشد و شکوفایی وزارت راه و شهرسازی در آینده نزدیک خواهیم بود.