شناسهٔ خبر: 96596 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

قاسمی مدیری جهادی و توانمند است/ مشکلات بخش راه و مسکن نیازمند یک رستم/ قاسمی و شانس اول در کسب رای اعتماد/ عملکرد موفق در دوران تحریم

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

قاسمی مدیری جهادی و توانمند است

صدیف بدری نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری جهادی و توانمند است. قاسمی رای بالایی از مجلس کسب خواهد کرد. با حضور وی در وزارت راه و شهرسازی، مشکلات فعلی راه و عمران کاهش می یابد، همچنین ایشان در بخش مسکن نیز می تواند با ارائه برنامه کارشناسی، مشکلات فعلی بخش مسکن را کاهش دهد.

رشد و ارتقای قرارگاه خاتم در زمان مدیریت قاسمی

غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر و نکا و عضو کمیسیون عمران مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: بخش عمده ای از رشد و ارتقای قرارگاه سازندگی خاتم در زمان مدیریت قاسمی رخ داد. سابقه عمرانی و مدیریتی ایشان در سازمانی که در حوزه عمران، بزرگراه ها و سدها بوده  و کارنامه خوبی هم در این زمینه دارد که این باعث خواهد شد تا در وزارت راه و شهرسازی مدیری موفق باشد.

قاسمی، مدیری توانمند

سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی و نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری موفق در وزارت نفت بوده و به همین دلیل خیلی از نمایندگان تمایل داشتند که از ظرفیت ایشان در این وزارتخانه استفاده شود. با توجه به توانمندی هایی که  قاسمی دارد، برای وزارت راه و شهرسازی از مجلس رای اعتماد می گیرد.

قاسمی و تجربیات خوب در وزارت نفت

سید البرز حسینی نماینده خدابنده و عضو کمیسیون عمران مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی تجربیات خوبی در وزارت نفت داشته و به احتمال زیاد مجلس به او رای اعتماد می دهد، البته باید برنامه هایش برای وزارت راه و شهرسازی را بررسی کنیم.

مشکلات بخش راه و مسکن نیازمند یک رستم

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلی درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی  وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری توانمند، قوی، دارای روحیه جهادی و انقلابی است. ایشان وقتی در وزارت نفت بود، اثبات کرد که قدرت تصمیم گیری و اجرایی بالایی دارد و با توجه به مشکلات فعلی بخش مسکن و راه در کشور، به مدیرانی مانند قاسمی نیاز داریم تا مشکلات کاهش یابد.

قاسمی و شانس اول در کسب رای اعتماد

احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی  از چهره‌های شناخته شده عمرانی کشور است. قاسمی از بنیانگذاران قرارگاه خاتم الانبیاست و سابقه طولانی در مهندسی جنگ ، کارهای عمرانی و پروژه های مهم دریایی، سدسازی، راه سازی، تونل سازی دارد. یکی از بهترین پیشنهادهای کابینه سیزدهم و دولت آقای رئیسی است. وی سابقه وزارت هم دارد و شانس اول در رای آوری از مجلس است.

سوابق قوی قاسمی

یوسف داودی نماینده سراب و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی سوابق قوی اجرایی دارد و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بوده است. البته باید دید که ایشان برای وزارت راه و شهرسازی و رفع مشکلات راه آهن، راه های روستایی و شهری، بخش مسکن چه برنامه هایی دارد؛ باید برنامه هایش را ببینیم.

قاسمی همرزم شهید سلیمانی و از مدیران جنگ

سیدکاظم موسوی نماینده اردبیل و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی از نیروهای جبهه و جنگ و از همرزمان سید شهدای مقاومت، سردار سلیمانی است. وی بهترین گزینه کابینه سیزدهم و از مدیران انقلابی، ولایی و جهادی است. فردی ایثارگر و دارای برنامه در حوزه های کاری خود است. قطعا مجلس به وی رای اعتماد بالا می دهد.

عملکرد موفق در دوران تحریم

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی  در اوج تحریم‌ها در وزارت نفت موضوع فروش نفت، امکانات و تجهیزات نفتی را به طور جدی پیگیری می کرد. سوابق و تجربه موفقی دارد و در وزارت راه و شهرسازی هم جزو وزرای موفق خواهد بود.

قاسمی رای اعتماد خوبی می گیرد

روح الله عباسپور نماینده بوئین زهرا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: نظرم راجع به قاسمی صد درصد مثبت است. وی مدیری جهادی و مردمی است که علاوه بر سوابق درخشان، تحصیلات مرتبطی با حوزه عمران دارد. او فرمانده بزرگترین شرکت پیمانکار یعنی خاتم الانبیا بوده که در حوزه  عمران|، راه ها ، تونل و جاده ها سوابق اجرایی خوبی دارد. بهترین گزینه برای وزارت راه و شهرسازی است و به نظرم رای عاتماد خوبی می گیرد.