شناسهٔ خبر: 96604 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

استقبال مجلس از رستم قاسمی/ قاسمی مدیری با برنامه است/ رای اعتماد مجلس به قاسمی/قاسمی شناخته شده ترین چهره در بین کابینه معرفی شده

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

استقبال مجلس از رستم قاسمی

شهریار حیدری نماینده قصر شیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی سابقه خوبی دارد اما آقای رئیسی می توانست گزینه دیگری را هم برای وزارت راه و شهرسازی معرفی کند. در مجموع از میان گزینه هایی که برای  این وزارتخانه مطرح شدند، ایشان از همه بهتر است و مجلس از وی استقبال می کند.

قاسمی مدیری با برنامه است

خلیلی بهروزی فر نماینده شفت و فومن و دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری با برنامه، مردمی، موثر، توانمند و کاربلد است. وی یکی از چهره های شناخته شده کابینه آقای رئیسی است که مجلس به وی رای اعتماد خواهد داد.

قاسمی شناخته شده ترین چهره در بین کابینه معرفی شده

جلال محمودزاده نماینده مهاباد درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: شناخته شده ترین چهره کابینه آقای رئیسی، رستم قاسمی است، باتوجه به سوابق در وزارت نفت و قرارگاه خاتم الانبیا بهترین فرد در لیست کابینه سیزدهم ایشان است. از نظر اجرایی و سوابق تحصیلی هم ایشان وزیر پیشنهادی خوبی است.مجلس رای اعتماد بالایی به وی می دهد.

رای اعتماد مجلس به قاسمی

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری موفق مردمی و توانمند و با برنامه است . وی سوابق خوبی در حوزه های مختلف کاری از جمله قرارگاه خاتم دارد و قطعا مجلس به وی رای اعتماد می دهد.

قاسمی مدیری توانمند

رضا حاجی پور نماینده آمل درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری توانمند است، برای وزارت نفت گزینه ای عالی است، اگر برای وزارت نفت معرفی می شد، بدون هیچ مشکلی رای اعتماد می گرفت.

روحیه عملیاتی قاسمی

عادل نجف زاده نماینده خوی درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه یک وزارتخانه تخصصی و زیر ساختی است. با توجه به شناختی که از روحیه کارکرد و عملیاتی بودن آقای قاسمی دارم با حضورش و انتخاب یک تیم کارشناسی غیر سیاسی توفیق بسیار خوبی در ارتقای زیرساختی جاده ها و راه های کشور خواهیم داشت.

نمایندگان موافق قاسمی هستند

مهدی باقری نماینده زنجان درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به سوابق و تجربیات قاسمی، وی مدیری توانمند است و در مسئولیت هایی که بوده مانند وزارت نفت، موفق عمل کرده است و از این نظر نمایندگان موافق ایشان هستند اما باید برنامه های وی برای وزارت راه و شهرسازی و تحول در بخش راه ها و جاده ها را دید و نظر داد.

سلامت نفس قاسمی عامل موفقیت اوست

سید کریم حسینی نماینده اهواز درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری میدانی است، در سال های سخت تحریم کارهای خوبی برای کشور انجام داده و سلامت نفس ایشان هم باعث موفقیتش می شود.

قاسمی مدیری توانمند و اجرایی است

سیدغنی نظری، نماینده خلخال درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری توانمند و اجرایی است و سابقه خوبی هم دارد. نظرم نسبت به ایشان مثبت است.وی از مجلس رای اعتماد خوبی می گیرد.

قاسمی مدیری توانمند

سیدمهدی طغیانی، نماینده اصفهان درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی در جایگاه های قبلی ای که بوده خود را توانمند نشان داده است. از لحاظ شخصیتی ایشان را می شناسم و برنامه های او را برای وزارت راه و شهرسازی بررسی می کنم.