شناسهٔ خبر: 96606 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

سوابق خوب در وزارت نفت و قرارگاه خاتم/توانایی و جسارت قاسمی برای اقدامات راهبردی در وزارتخانه/ درک بالای قاسمی از مسائل و مشکلات کشور

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود را نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

قاسمی راهگشای مشکلات راه و مسکن

جواد نیک بین نماینده کاشمر درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری توانمند است که می تواند راهگشای مشکلات راه و مسکن و مسیرهای مواصلاتی در زمین، هوا و دریا باشد. نظرم راجع به ایشان مثبت است و مجلس به وی رای اعتماد می دهد.

قاسمی مدیری جهادی است

سید صادق طباطبایی نژاد نماینده اردستان، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری جهادی، توانمند و قوی است. در جاهایی که مسئولیت داشته سابقه خوبی بجا گذاشته است. برای تصدی وزارت راه و شخهرسازی توانایی خوبی دارد و برنامه هایش را بررسی می کنیم.

سوابق خوب در وزارت نفت و قرارگاه خاتم

 رحمت الله فیروزی پور نماینده نطنز درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت:قاسمی سوابق خوبی در بخش اجرا چه در قرارگاه خاتم و چه در وزارت نفت دارد. در مدیریت پروژه های عمرانی در قرارگاه خاتم کارکرده است و به همین دلیل گزینه مفیدی برای وزارت راه و شهرسازی است و امیدواریم در این وزارتخانه موثر باشد و موجبات رضایتمندی مردم را به وجود بیاورد.

قاسمی مدیری جهادی و انقلابی است

فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی در وزارت نفت خوب کارکرده و مدیری مردمی، جهادی و انقلابی است. وی با نگاه انقلابی خود می تواند با استفاده از ظرفیت های کارشناسان وزارتخانه موفق عمل کند.

رای اعتماد مجلس به قاسمی

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت:قاسمی دارای تجربه مفید مدیریتی است. وی مدیری توانمند و دارای تجربه ارزشمند است. در قرارگاه خاتم به پروژه های راه و بنادر در حوزه دریایی توجه ویژه و در حوزه فرودگاه ها هم کارکرد مثبتی داشته است.

توانایی و جسارت قاسمی برای اقدامات راهبردی در وزارتخانه

جعفر قادری نماینده شیراز، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی هم تخصص لازم و هم تجربه کافی را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دارد. و همچنین از جسارت لازم برای انجام امور راهبردی در وزارتخانه نیز برخوردار است و می تواند هماهنگی های لازم را بین وزارت راه و شهرسازی و دیگر بخش ها ایجاد کند.

به رستم قاسمی رای می دهم

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی را یک انسان و یک نیروی جهادی می دانم. با ارتباطی که با پیمانکاران و به ویژه قرارگاه سازندگی خاتم دارد می تواند در حوزه راهسازی از آنها کمک بگیرد علاوه بر این قاسمی ارتباط خوبی با نهادهای حاکمیتی دارد.

درک بالای قاسمی از مسائل و مشکلات کشور

محمد سبزی نماینده ساوه، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی انصافا سوابق مشخصی دارد، فردی توانمند است  و از یک خانواده خوب بوده و نیرویی رنج کشیده محسوب می شود. ایشان درک بالایی از مسائل و مشکلات کشور دارد  و تاکنون هرجا بوده فرد موفقی بوده است.

قاسمی گزینه مناسب وزارت راه

بهزاد رحیمی نماینده بانه، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: نظر ما درباره تصدی وزارت راه و شهرسازی از سوی قاسمی مثبت است. با توجه به تجارب خوبی که در دوران وزارت نفت داشته است و همچنین فعالیتش در قرارگاه خاتم او را فردی توانمند برای اداره وزارت راه و شهرسازی می بینم.