شناسهٔ خبر: 96616 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

قاسمی فردی صاحبنظر و توانمند است/ سوابق روشن قاسمی در حوزه های عمرانی/ قاسمی و فساد ستیزی/ قاسمی و روحیه ریسک پذیری

مجلس جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

توانمندی‌قاسمی
روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: با وزارت قاسمی در وزارتخانه راه و شهرسازی موافقم. قاسمی وزیر توانمندی است و حضور وی در کابینه دولت را تقویت می کند. قاسمی فردی آزمون پس داده است و می تواند کارهای سختی را محقق کند.

قاسمی فردی صاحبنظر و توانمند است

علیرضا نظری نماینده مردم خمین، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی فردی توانمند و صاحبنظر است و طبق برنامه ای که ارائه کرده است، توانمندی ایجاد سالانه ۸۰۰ هزار مسکن در شهر و ۲۰۰ هزار مسکن در روستا را دارد.

تسلط قاسمی

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت:قاسمی در جلسات فشرده با نمایندگان در کمیسیون های مختلف برنامه های خود را تشریح کرد که جلسات خوبی بود. وقتی نمایندگان سوالاتی را از ایشان می پرسیدند با تسلط کامل پاسخ می داد. نمایندگان به وی رای اعتماد می دهند.

خلاقیت قاسمی

 همایون سامه‌یح بخت آبادی درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی بی نهایت کارکشته است و تجربه خیلی خوبی دارد. وی عملکرد خوبی در وزارت نفت داشته و دنیا دیده است و برای ایجاد راه  های زمینی، ریلی، دریایی و هوایی دارای خلاقیت است و جز وزرایی است که رای بالایی از مجلس می گیرد.

سوابق روشن قاسمی در حوزه های عمرانی

 مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: رای و نظر من نسبت به قاسمی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مثبت است. او  دارای سوابق روشنی در حوزه های عمرانی است که از جمله آن می توان به فعالیت وی در قرارگاه خاتم اشاره کرد. . او شخصیتی ارزشی و انقلابی است و از تجربه و تعهد کافی نیز برخوردار است.

همه عوامل یک وزیر قوی در قاسمی وجود دارد

 روبرت بگلریان نماینده مردم ارامنه جنوب درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به سوابق و شناختی که از قبل درباره قاسمی دارم، با توجه به شرایط و پیچیدگی هایی که در حوزه راه و شهرسازی وجود دارد ، کار سختی در پیش دارد اما مثمر ثمر خواهد بود. همه عوامل یک وزیر قوی در قاسمی وجود دارد.

قاسمی و فساد ستیزی

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: سابقه قاسمی مشخص است او در وزارت نفت مسئولیت داشته است و امتحان پس داده و مدیری فسادستیز و قوی است و برنامه های خوبی برای اداره وزارت راه و شهرسازی دارد.

تلاش قاسمی برای رفع مشکلات وزارت راه وشهرسازی

سیدمحمود نبویان نماینده تهران، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی دارای سوابق کاری قابل توجهی در حوزه ساخت و ساز و فعالیت در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بحث پروژه های عمرانی است. با توجه به سابقه و تجربه قاسمی در حوزه پروژه های عمرانی امیدواریم تا مشکل مسکن و راه با وزارت وی تا حدود زیادی رفع شود.

قاسمی و روحیه ریسک پذیری

غلامرضا منتظری نماینده گرگان درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی از نظر روحیه و ضریب ریسک پذیری که دارد می تواند در حوزه وزارت راه و شهرسازی موفق باشد مضافا اینکه تخصص وی در حوزه عمران است. قاسمی از تجارب خوبی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم دارد و این روحیه ریسک پذیری و تجارب پیشین به او کمک می کند.

موفقیت قاسمی در وزارت راه

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: جو مجلس برای رای اعتماد به قاسمی مثبت است. البته ترجیح بر این بود که او به وزارت نفت می رفت اما با توجه به موفقیت های ایشان در حوزه نفت، در وزارت راه و شهرسازی نیز موفق خواهد بود.