شناسهٔ خبر: 96626 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

قاسمی، جهادگری به تمام معنا /اقبال بالای نمایندگان به قاسمی/ قاسمی وزیر دوران سخت و تحریم / قاسمی از مصادیق مدیران جهادی است

دولت جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

اقبال بالای نمایندگان  به قاسمی

حسین رئیسی نماینده میناب، درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی با کارنامه درخشانی که در زمان تصدی خود در وزارت نفت داشته یکی از پرطرفدارترین وزرا محسوب می شود و نمایندگان اقبال بالایی به وی دارند.

قاسمی، جهادگری به تمام معنا

امان قلیچ شادمهر نماینده گنبدکاوس، درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: در مجلس خدمت قاسمی بوده ام ایشان برنامه های خود را تشریح کرد. یک فرد توانمند است  و بارای بالایی وارد کابینه می شود. یک جهادگر به تمام معناست.

 قاسمی  فردی باتجربه و پخته است

محمدصالحی دارانی، نماینده فریدونشهر درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی فردی باتجربه و پخته است و برنامه های بسیار خوبی برای وزارت راه و شهرسازی دارد و از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

قاسمی وزیر دوران سخت و تحریم

کیوان مرادیان، نماینده قائمشهر درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی فردی است که در سطح ملی کار کرده است. وزیر و مدیر موفقی بوده است و از کارنامه خوبی در مسئولیت هایی که پیش از این بر عهده داشته برخوردار است. او در شرایط تحریم و سختی ها هم نیز وزیر موفقی بوده است.

قاسمی از مصادیق مدیران جهادی است

 الله وردی دهقانی نماینده ورزقان، درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی از مصادیق مدیران جهادی است و می تواند وزارت راه و شهرسازی را سروسامان دهد و انتظارات رئیس جمهور و جامعه را در ساخت مسکن و جاده ها و ناوگان حمل و نقل کشور مرتفع کند.

قاسمی، قویترین فرد کابینه

مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد، درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی نیرویی کاردان، متخصص و متعهد است که قبلا در حوزه راه و شهرسازی کارهای بزرگی انجام داده است و می توان گفت آقای رئیسی برای سروسامان بخشی به این حوزه یکی از قوی ترین افراد را معرفی کرده است.

قاسمی مدیری سلیم النفس است

 غلامرضا مرحبا نماینده آستارا در مجلس، درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی یکی از وزنه های کابینه آقای رئیسی است و مدیری سلیم النفس و متخصص است و از تجارب و برنامه های خوبی نیز برخوردار است.

قاسمی مدیری پاکدست است

 حبیب الله دهمرده نماینده زاهدان، درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: نظرم نسبت به قاسمی مثبت است. از مجلس رای می آورد. او مدیری سالم و پاکدست است.

رویکرد مثبت مجلس به قاسمی

 حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر، درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: رویکرد مجلس نسبت به تصدی وزارت راه و شهرسازی از سوی قاسمی مثبت است. او از تجربه و تخصص لازم برای تصدی این وزارت خانه برخوردار است.

قاسمی نمونه یک مدیر جهادی

حسین گودرزی نماینده درود و ازنا در مجلس، درباره وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی را یک مدیر جهادی می دانم او هرجا که بوده موثر واقع شده است و از کارهای بزرگ وی می توان به خودکفایی در حوزه بنزین اشاره کرد.