شناسهٔ خبر: 96636 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

قاسمی از وزیران خوش‌نام دولت آیت‌الله رییسی خواهد بود/ کارنامه و برنامه قاسمی مطلوب است/ اشراف رستم قاسمی به وزارت راه و شهرسازی/ رستم قاسمی مرد میدان است

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان مجلس نظر مساعد خود را نسبت به رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس در  پیام‌هایی جداگانه حمایت خود را از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کردند. بخشی از اظهار نظر نمایندگان به شرح زیر است:

اطمینان دارم رستم قاسمی موفق عمل خواهد کرد

مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رستم قاسمی با توجه به شناخت قبلی که از ایشان دارم موفق خواهند شد. ایشان قبلا در وزارت نفت بوده و من هم در وزارت نفت بودم و نظرم نسبت به مدیریت و عملکرد ایشان مثبت است.

قاسمی از وزیران خوش‌نام دولت آیت‌الله رییسی خواهد بود

مجید نصیرایی، نماینده مردم فردوس و طبس و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رستم قاسمی از مدیران با سابقه است و وزیری خوش‌نام در دولت سیزدهم خواهد بود. نگاه من به ایشان بسیار مثبت است. برای ما جهادی، پرکار بودن، تحول‌گرا بودن و ساده‌زیستی مهم است.

کارنامه و برنامه قاسمی مطلوب است

فاطمه رحمانی، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آقای رستم قاسمی فرد توانمندی است و از سابقه کاری خوبی در حوزه عمران برخوردار است که از جمله آن می‌توان به سابقه کاری وی در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا اشاره کرد. او گزینه خوبی برای وزارت راه و شهرسازی است. علاوه بر این گزارش‌هایی که به نمایندگان در کمیسیون‌ها ارائه می‌داد نشان از برنامه خوب وی دارد.

اشراف رستم قاسمی به وزارت راه و شهرسازی

احمد جباری، نماینده مردم بندر لنگه و عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: رستم قاسمی مهندسی جنگ و جبهه سپاه را بر عهده داشته و بعد از آن فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا را بر عهده می‌گیرد که این قرارگاه به دلیل وجود پروژه‌ها و حوزه‌هایی چون راه، عمران، نفت و ... مثل یک دولت است. او به وزارت راه و شهرسازی اشراف کامل دارد.

رستم قاسمی مرد میدان است

پروین صالحی مبارکه نماینده مبارکه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نظرم راجع به رستم قاسمی مثبت است. مدیری کارکشته و مرد میدان است. تجربه بالایی دارد. در قرارگاه خاتم‌الانبیا هم در بخش راه و مسکن تجربه خوبی دارد.

رستم قاسمی فردی شناخته شده است

سیدموسی موسوی، نماینده مردم لامرد و مهرو عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نظرم راجع به آقای قاسمی مثبت است. ایشان فردی شناخته شده برای مملکت و مردم ایران است. در سخت‌ترین شرایط قبول مسئولیت می‌کند. برنامه‌اش برای وزارت راه خوب است و گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی است.

رستم قاسمی بهترین گزینه برای وزارت راه و شهرسازی

محمد علیپور، نماینده مردم ماکو و چالدران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: من نظرم در مورد آقای قاسمی مثبت است و به نظرم انتخاب ایشان برای وزارت راه و شهرسازی مناسب و درست است. به عبارتی ایشان بهترین گزینه برای این وزارتخانه هستند. امیدوار هستیم بتوانند پاسخگوی مشکلات باشند. سردار قاسمی دارای سابقه وزارت نفت نیز بوده و با روحیه جهادی و اراده‌ای که دارد انشاالله می‌تواند خدمات خوبی ارائه کند.