شناسهٔ خبر: 96638 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

اجماع کمیسیون عمران برای رای اعتماد به قاسمی/ نگاه مثبت اکثریت نمایندگان به قاسمی/ شناخت قاسمی از پروژه های مهم کشور/قاسمی وزیری موفق خواهد بود

مجلس جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

رای مجلس به قاسمی

محمود عباس زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی انسان بزرگوار و خوبی است و من دوره هایی با وی کار کرده ام، انسان شناخته شده ای است و فضای مجلس نیز برای رای اعتماد به او مثبت است.

قاسمی ایده های خوبی برای وزارت راه و شهرسازی دارد

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: نظر ما بر وزارت قاسمی بر وزارت راه و شهرسازی مثبت است. او ایده های خوبی برای ایجاد اشتغال در حوزه های مربوط به وزارت راه و شهرسازی دارد.

توانمندی و سوابق خوب قاسمی

محمدعلی محسنی نماینده نوشهر و چالوس در مجلس، درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: تجربیات، برنامه ها و تحصیلات مرتبط قاسمی وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی علت اصلی رای اعتماد بالای مجلس به او خواهد بود.

اجماع کمیسیون عمران برای رای اعتماد به قاسمی

اسماعیل حسین زهی نماینده خاش در مجلس، درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی نیرویی جهادی و انقلابی است. با توجه به سوابق و تجربیات و نیز حضور موفق او در کمیسیون و ارائه برنامه هایش، اعضای کمیسیون به اجماع رسیدند که به او رای اعتماد دهند.

نگاه مثبت اکثریت نمایندگان به قاسمی

 معین الدین سعیدی نماینده چابهار و نیکشهر در مجلس، درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی نیرویی توانمند است . با توجه به تجربیاتی که در حوزه عمرانی و قرارگاه خاتم دارد، اکثریت نمایندگان نگاه مثبتی به او دارند.

قاسمی از مجلس رای اعتماد می گیرد

 زهرا شیخی مبارکه نماینده اصفهان در مجلس، درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی خوب است. نظر اعضای کمیسیون بهداشت مجلس نسبت به ایشان مثبت است و از مجلس رای اعتماد می گیرد.

شناخت قاسمی از پروژه های مهم کشور

 کمال علیپور نماینده قائمشهر در مجلس، درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی در کمیسیون عمران برای تصدی وزارت راه و شهرسازی برنامه های خوبی ارائه کرد. او شناخت خوبی از پروژه های مهم و عمرانی کشور دارد.

قاسمی وزیری موفق خواهد بود

کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد در مجلس، درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی از مدیران جهادی و با سابقه کشور است. در حوزه راه و شهرسازی تخصص دارد و بنیانگذار قرارگاه خاتم بوده و قطعا در آینده وزیر موفقی خواهد بود.

موافقت اکثریت اعضای کمیسیون کشاورزی با قاسمی

 ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت در مجلس، درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی چون رشته تحصیلی اش عمران است و از طرف دیگر سوابق و تجربیات خوبی هم دارد اکثریت اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس موافق وی هستند و نظر اعضا نسبت به او مثبت است .  

قاسمی می تواند به مطالبات مردم پاسخ دهد  

سیدعلی موسوی نماینده ملکان در مجلس، درباره گزینه دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به درایت و توانمندی که از قاسمی سراغ داریم او می تواند از پس کار در وزارت راه و شهرسازی برآید. او خواهد توانست به مطالبات مردم در زمینه مسکن و راه ها پاسخ دهد.