شناسهٔ خبر: 96642 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

استقبال نمایندگان از قاسمی/ برنامه های کارآمد و مناسب قاسمی برای وزارت راه و شهرسازی/ قاسمی مرد روزهای سخت

مجلس جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

قاسمی واقعا رستم کابینه است

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی واقعا رستم کابینه است. او فردی قدرتمند و با تجربه است و برای وزارت راه و شهرسازی مناسب است. اگر نگوییم همه اما اکثریت نمایندگان در مجلس به قدرت و توانمندی آقای رستمی برای وزارت راه و شهرسازی اذعان دارند.

برنامه های کارآمد و مناسب قاسمی برای وزارت راه و شهرسازی

علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به برنامه های قاسمی برای وزارت راه می توان گفت،نظرم نسبت به وی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مثبت است. برنامه های او در حوزه راهسازی، مسکن، توسعه راه های روستایی خاص، خوب و کارآمد است.

برنامه های قاسمی متناسب با سیاست های کلی نظام است

حسنعلی نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی سابقه وزارت دارد. فردی جهادی و انقلابی است. برنامه های وی متناسب با سیاست های کلی نظام و برنامه ششم توسعه است.

نظر مثبت کمیسیون بهداشت به قاسمی

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: نظرم راجع به وزارت قاسمی مثبت است. وی برنامه های خود را در کمیسیون ارائه کرد تمام اعضای کمیسیون نسبت به ایشان نظر مساعد دارند.

استقبال نمایندگان از قاسمی
شهباز حسن پورنماینده سیرجان در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی یکی از وزرای کلیدی در کابینه است. وی می تواند هر بحرانی را مدیریت کند. در دفاع مقدس امتحان خود را به بهترین نحو ممکن پس داده و در سازندگی و مهندسی رزمی سپاه در قرارگاه خاتم الانبیا سابقه خوبی  دارد.

قاسمی مدیری دلسوز است

ولی الله فرزانه نماینده نور، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری دلسوز، مردمی و پابه کار است. به او رای می دهم.

قاسمی مرد روزهای سخت

 عباس گودرزی نماینده بروجرد، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی یک چهره با تجربه، پیشکسوت و دارای سوابق ارزشمند در حوزه کاری با روحیه جهادی و انقلابی است. کارنامه اش نشان می دهد، مرد روزهای سخت است.

سوابق و تجربیات قاسمی

محسن علیزاده نماینده سپیدان درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی سوابق خوبی در وزارت نفت و قرارگاه خاتم دارد . در دوران او مشکلات فروش نفت حل شد. با توجه به سوابق و تجربیاتش جای او در همین وزارت راه و شهرسازی است.

تسلط قاسمی بر وزارت راه

حجت الاسلام نقدعلی نماینده خمینی شهر، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی هم در مجمع نمایندگان اصفهان و هم در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس برنامه هایش را ارائه کرد. وی هم سابقه وزارت دارد و هم در سپاه در بخش اقتصادی کار کرده است. در ساخت راه و جاده فعالیت های خوبی داشته است.

به قاسمی و کابینه رای می دهم

 مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت:در حال بررسی برنامه های وزرا هستم و کمک می کنم تا دولت با داشته های خود مشکلات مردم را حل کند.