شناسهٔ خبر: 96655 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

نقش قاسمی در خنثی سازی تحریم ها/ قاسمی شخصیتی کارآمد است/ قاسمی مجری پروژه های بزرگ در کشور

مجلس جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

نقش قاسمی در خنثی سازی تحریم ها

منصور شکرالهی نماینده کهنوج در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود ۱۰ سال است که قاسمی را می شناسم. بسیار توانمند است، نقش او در خنثی سازی تحریم ها مهم بود. رشته تحصیلی وی هم عمران است.

تجارب و توانمندی قاسمی

 رسول فرخی نماینده لاهیجان در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی با توجه به تجارب و توانمندی و شاخصه های موفقیت در وزارت نفت، می تواند در وزارت راه و شهرسازی هم موفق باشد. وی از مجلس رای اعتماد می گیرد.

قاسمی شخصیتی کارآمد است

پرویز محمدنژاد نماینده لنگرود در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت:قاسمی از چهره های باهوش و کاربلد است. وی شخصیتی کارآمد و ریسک پذیر است. هم به جهت سابقه و هم به جهت کارآمدی مجلس به وی رای اعتماد می دهد.

قاسمی توان مدیریت چند وزارتخانه را دارد

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی فراتر از یک وزارتخانه است . در زمانی که در قرارگاه خاتم بود در تمام حوزه های راه و شهرسازی کار کرده است. او می تواند چند وزارتخانه را مدیریت کند و با رای بالا وارد کابینه می شود.

رای مجلس به قاسمی

اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مرد بسیار توانمندی است و قطعا مجلس به ایشان رای می دهد.

رای بالای مجلس به قاسمی

اصغر سلیمی نماینده سمیرم، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی در مجمع نمایندگان اصفهان حضور یافت و برنامه های خود را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی ارائه کرد. او سوابق و تجربیات خوبی در قرارگاه خاتم دارد. در بحث جاده سازی، کشتی سازی و مسکن کار کرده و رای خوبی از مجلس می گیرد.

قاسمی مجری پروژه های بزرگ در کشور

احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی فرمانده قرارگاه خاتم بوده و مجری بسیاری از پروژه های بزرگ کشور بوده است. وی مدیری قوی است و در وزارت راه موفق خواهد بود.

کمیسیون عمران موافق قاسمی است

غلامعلی کوهساری نماینده آزادشهر در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی در کمیسیون عمران حاضر شده و یکی از وزرای خیلی خوب است که پیشنهاد شده و انشالله رای اعتماد بالا از مجلس می گیرد. کمیسیون عمران با ایشان موافق است.

قاسمی وزیر موفق در گذشته و آینده

پرویز اوسطی نماینده قروه در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی از نظر فکری و اعتقادی مدیری ولایی، جهادی و انقلابی است و از بعد عملی و اجرایی در گذشته کارنامه موفقی داشته و انشالله در آینده هم وزیری موفق خواهد بود.

رای اعتماد مجلس به قاسمی

شمس الدین حسینی نماینده تنکابن، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: نظرم راجع به قاسمی خیلی خوب و مثبت است و به نظرم حتما از مجلس رای می گیرد.