شناسهٔ خبر: 96656 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

نمایندگان موافق قاسمی هستند/سلامت نفس قاسمی عامل موفقیت او/معتقدم قاسمی از مجلس رای اعتماد می گیرد

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

قاسمی مدیری با سابقه است

حسن محمدیاری نماینده تالش، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری خوب، با سابقه و توانمند است. با توجه به سابقه خوب در قرارگاه خاتم می تواند در وزارت راه و شهرسازی موفق باشد.

قاسمی؛ مدیری توانمند

رضا حاجی پور، نماینده آمل درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری توانمند است. برای وزارت نفت گزینه عالی است . اگر برای وزارت نفت معرفی می شد بدون شک بدون هیچ مشکلی رای اعتماد می گرفت.

نمایندگان موافق قاسمی هستند

مهدی باقری نماینده زنجان، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به سوابق و تجربیات قاسمی، وی مدیری توانمند است و در مسئولیت هایی که بوده مانند وزارت نفت، موفق عمل کرده و از این نظر نمایندگان موافق ایشان هستند.

سلامت نفس قاسمی عامل موفقیت او

 سیدکریم حسینی نماینده اهواز، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری میدانی است.  در سال های سخت تحریم کارهای خوبی برای کشور انجام داده و سلامت نفس ایشان هم باعث موفقیتش می شود.

رای اعتماد به قاسمی

حسین فلاحی نماینده همدان، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی تسلط بر امور دارد و این یکی از نقاط قوت اوست. در ضمن او عملکرد خوبی در قرارگاه خاتم داشت و از مجلس رای می گیرد.

عملکرد خوب قاسمی

مهرداد گودرزوند نماینده رودبار، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی در قرارگاه خاتم عملکرد موفقی  داشته و در وزارت نفت در بخش نفت و گاز هم موفق عمل کرده است. وی عملکرد خوبی دارد. برای وزارت راه و شهرسازی باید برنامه هایش را بررسی کنم.

قاسمی انگیزه خدمت رسانی به مردم و روحیه جهادی دارد

اسماعیل کوثری نماینده تهران، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی توانمند است و به همین دلیل برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب شد. با توجه به انگیزه خدمت رسانی به مردم و روحیه جهادی که دارد، می تواند در وزارتخانه کارهای اساسی انجام دهد و وزیری موفق باشد.

مقبولیت قاسمی بین مردم و مجلس

محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی نیروی جهادی و دارای روحیه جهادی است که این روحیه در وجودش نهادیه شده است. قدرت رهبری، توان مدیریتی و توان حضور میدانی از ویژگی های وی است.او مقبولیت خوبی بین مردم و مجلس دارد.

معتقدم قاسمی از مجلس رای اعتماد می گیرد

عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی در شرایط سخت تحریم در وزارت نفت تجربه خوبی داشت اما ساختار وزارت نفت با وزارت راه متفاوت است. معتقدم وی از مجلس رای اعتماد می گیرد.

قاسمی یکی از وزرای قوی کابینه

محمدصفری نماینده رودسر، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری مجرب است که در حوزه های مختلف کارکرده و توانمندی بالایی دارد. یکی از وزرای قوی کابینه خواهد بود و از مجلس رای اعتماد می گیرد.