شناسهٔ خبر: 96657 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

قاسمی ستون اصلی کابینه/قاسمی مدیری قوی، توانمند و کارکرده است/قاسمی مروج گفتمان خدمت بی منت به مردم

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

قاسمی ستون اصلی کابینه

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی یکی از ستون های اصلی کابینه سیزدهم است و قطعا از مجلس رای اعتماد می گیرد.

قاسمی شایسته ترین فرد برای وزارت راه

محمدصفایی دلویی نماینده گناباد، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به سابقه و تجربیات قاسمی، وی شایسته ترین فرد برای وزارت راه و شهرسازی است. قطعا با حضور وی تحول بزرگی در بخش های مختلف وزارتخانه از جمله ریل و راه آهن، فرودگاه ها راهها و جاده ها و بخش مسکن ایجاد می شود.

روحیه جهادی قاسمی

محمدحسن آصفری، نماینده اراک در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری ارزشمند است که در هر حوزه ای باشد، چون روحیه جهادی خدمت و کار کردن دارد، موفق است. انتخاب ایشان برای وزارت راه و شهرسازی یک تصمیم درست بوده چراکه می تواند کارنامه موفقی در این حوزه داشته باشد.

قاسمی مدیری قوی، توانمند و کارکرده است

منصور آرامی نماینده بندرعباس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری قوی، توانمند و کار کرده است. او برنامه های خود رادر کمیسیون عمران ارائه کرد. از ابتدای جوانی در حوزه عمرانی در سپاه و بخش های مختلف دولت کار کرده و آشنایی کامل به مسائل عمرانی دارد.

قاسمی گزینه مناسب برای وزارت راه

سیدمرتضی خاتمی نماینده ماهنشان در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت:با توجه به تجارب و سوابق کاری قاسمی، وی گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی است.

قاسمی و رفع موانع راه و مسکن

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی تجربه وزارت را در سوابق اجرایی خود دارد. ویزگی ممتاز او در آن زمان طراحی مدلهای جدید برای انجام پروژه ها و رفع موانع موجود بود. وی در رفع مشکلات مسکن موفق خواهد بود.

قاسمی مدیر پشت میزنشین نیست

لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی یکمدیر قوی اجرایی است و حتما از مجلس رای اعتماد بالایی می گیرد. او کاملا عملیاتی است. پشت میز نشین نیست و به خط می زند.

قاسمی مروج گفتمان خدمت بی منت به مردم

علی اکبر بسطامی نماینده ایلام، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت:قاسمی مدیری متفکر، متبحر و با سابقه اجرایی و عملیاتی است که در دوران سخت تحریم، توانمندی خود را نشان داده و تحریم ها را دور زد. وی مروج گفتمان خدمت بی منت به مردم است.

نقش قاسمی در طرح های مهم اقتصادی

 اکبر احمدپور نماینده خواف در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی از نیروهای جهادی کشور است و تجربه کارهای عملیاتی دارد. تجربه کاری خوبی داشته و در برخیاز طرح های مهم اقتصادی نقش اول را ایفا کرده است. قطعا ایشان در وزارت راه و شهرسازی موفق خواهد بود.

قاسمی مشورت پذیر است

منصور علی زارعی نماینده ساری، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی تجربه خوبی در بخش اجرا دارد. در وزارت نفت خیلی خوب کار کرد. اهل تلاش و کار بوده و مشورت پذیر است.