شناسهٔ خبر: 96659 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

مجلس قطعا به قاسمی رای می دهد/قاسمی از مدیران موفق کشور است/ سوابق درخشان قاسمی

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند.

قاسمی وزیری لایق برای وزارت راه

محمد صالح جوکار نماینده یزد، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی فردی توانمند است و برنامه های خوبی در حوزه مسکن، ریل، راه هوایی و زمینی و دریایی دارد. مجلس به وی رای اعتماد می دهد.

قاسمی مدیری امتحان پس داده است

محسن دهنوی نماینده تهران، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی مدیری توانمند و امتحان پس داده است که در شرایط تحریمی، کارآمدی کم نظیری داشته است. با آمدن او به وزارت راه ، ساخت یک میلیون مسکن در سال ممکن خواهد شد.

رزومه فوق العاده قاسمی در ابرپروژه های عمرانی

مسلم صالحی نماینده اقلید، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: با اینکه در گمانه زنی ها قاسمی برای تصدی وزارت نفت مطرح بود، اما رزومه فوق العاده وی در ابر پروژه ها و فعالیت های عمرانی، جاده سازی و مسکن تاییدی بر معرفی او برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

قاسمی با رای بالا وزیر خواهد شد

اسماعیل حسین زهی نماینده خاش، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه رشته تحصیلی آقای قاسمی عمران بوده است و یک دوره وزیر نفت بوده است و در قرارگاه خاتم نیز حضور داشته است، با پروژه هایی که وظیفه ذاتی وزارت راه و شهرسازی است آشنایی دارد و می تواند قدم های مثبتی بردارد. وی با رای بالا وزیر خواهد شد.

نظر مثبت مجلس به قاسمی

سمیه رفیعی نماینده تهران در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی از مجلس رای می گیرد. برنامه هایش را دیدم و نظر مجلس به او مثبت است.

مجلس قطعا به قاسمی رای می دهد

محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی از چهره های شناخته شده در مدیریت اجرایی کشور است . وی هرجا کارکرده موفق بوده و بسیاری از مشکلات وزارت نفت در دوره کاری خود را حل کرده است. مجلس قطعا برای وزارت راه به او رای می دهد.

قاسمی رای اعتماد بالا می گیرد

محمدباقری نماینده بناب در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: وضعیت رستمی در مجلس خوب است و رای اعتماد می گیرد.

قاسمی امتحان خود را پس داده است

محمد موحد نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی امتحان خود را پس داده است و هرجا بوده موفق عمل کرده است. او در هر کجا کار کرده درخشیده و انشالله در وزارت راه و شهرسازی نیز موفق خواهد شد.

قاسمی از مدیران موفق کشور است

احمد مرادی نماینده بندرعباس، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی وزیر توانمند و کارآمدی است. او از مدیران موفق کشور است و در وزارت راه و شهرسازی می تواند موفق باشد و مشکلات بخش مسکن را حل کند.

سوابق درخشان قاسمی

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی سال ها در قرارگاه سازندگی خاتم کار کرده است و در کارهای عمرانی، اجرایی، بودجه نویسی و تجارت بین الملل سوابق درخشانی دارد. مجلس به او رای اعتماد می دهد.