شناسهٔ خبر: 96690 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

قاسمی اطلاعات و توانمندی‌های خوبی برای ارتقای جایگاه وزارت راه و شهرسازی دارد

علی آذری عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قاسمی یکی از مدیران عملیاتی و با کارنامه است و او اطلاعات و توانمندی‌های خوبی برای ارتقای جایگاه وزارت راه و شهرسازی دارد.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: قاسمی یکی از مدیران عملیاتی و با کارنامه است. او اطلاعات و توانمندی‌های خوبی برای ارتقای جایگاه وزارت راه و شهرسازی دارد. 

وی با اشاره به اینکه جزو موافقان مدیریت وزارت راه و شهرسازی از سوی قاسمی هستم، افزود: با انتخاب قاسمی شاهد تغییرات شگرفی در حوزه راه‌ها و مسکن خواهیم بود.

آذری گفت: در صورت انتخاب قاسمی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، کمیسیون عمران جزو حامیان او خواهد بود. برنامه‌های ارائه شده قاسمی قابل قبول و کاربردی  است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کشور در یک وضعیت بحرانی و خطرناک قرار گرفته است، برای عبور از این بحران لازم است کابینه دولت هرچه زودتر برای خدمت رسانی تشکیل شود.

وی با اشاره به درگیری کشور با ۲ پدیده کرونا و تحریم‌های اقتصادی گفت: باید هر چه زودتر کابینه دولت تشکیل شده و عملیاتی تر برای رفع این مشکلات اقدام کنند.