شناسهٔ خبر: 96738 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

اراضی ملی محور باباامان؛ در مسیر توسعه صنعت گردشگری

اراضی ملی محور باباامان؛ در مسیر توسعه صنعت گردشگری راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اراضی ملی که در پيرامون محور باباامان قرار گرفتند در مسیر توسعه صنعت گردشگری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست هوایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور  قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران کل عضو كارگروه در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: در این جلسه که با ۹ دستور کار برگزار شد، موضوع جانمایی اراضی ملی محور باباامان با کاربری گردشگری، از اهم موضوعاتی بود که در جلسه طرح و مورد بررسي قرار گرفت.

وی افزود: نقشه تفکیکی قسمتهایی از اراضی ملی پلاکهای ینگه قلعه، باباامان و باقرخان به مساحت حدود ۲۲ هکتار که کاربری این اراضی در حریم شهر بجنورد با کاربری گردشگری تصویب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: در این جلسه ۴ درخواست احداث بنا و ایجاد فعالیت در زمینه های دامپروری و گردشگری در شهرستان های گرمه، بجنورد و مانه و سملقان نیز مطرح شد که پس از بحث و بررسی اعضا مورد موافقت قرار گرفت.