شناسهٔ خبر: 96757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هفته دولت در استان کرمانشاه اجرا می‌‌شود؛

بهره برداری از ۵۲ میلیارد ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در کرمانشاه

کرمانشاه - کرمی مدیر کل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت گفت: در این هفته پروژه های این اداره کل به ارزش ۵۲ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره بردای قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ،  فریبرز کرمی اظهار کرد: در هفته دولت ۵۲ میلیارد ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان کرمانشاه افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد ‌رسید.

وی گفت: در حوزه نگهداری راه های روستایی، روکش آسفالت راه روستایی چگنی در شهرستان کرمانشاه به طول ۳ کیلومتر با بودجه ای ۲۵ میلیاردی اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.  

کرمی افزود: روکش آسفالت محور اسلام آبادغرب - سرمست به طول ۲ کیلومتر با بودجه ای ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است و درحال بهره‌برداری است.

وی بیان کرد: روکش آسفالت محور پاوه - نوسود در شهرستان پاوه به طول ۱.۳کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری رسید.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به تلاش های این اداره کل، برای بالابردن سطح ایمنی راه ها افزود: استان کرمانشاه یکی از استان های موفق در عرصه روکش آسفالت محورهای مواصلاتی محسوب می‌شود و امیدواریم با تداوم خدمت رسانی، بتوانیم سطح ایمنی کاربران جاده‌ای در استان را افزایش دهیم.