شناسهٔ خبر: 96770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت صورت می پذیرد؛

افتتاح ۴۸ پروژه با اعتباری افزون بر ۹۱۰ میلیارد ریال در فارس

علیرضا سیاهپور مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت از افتتاح ۴۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری افزون بر ۹۱۰ میلیارد ریال طی هفته دولت امسال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، علیرضا سیاهپور مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت از افتتاح ۴۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری افزون بر ۹۱۰ میلیارد ریال طی هفته دولت امسال خبر داد .

سیاهپور افزود: از ۴۸ پروژه مذکور ، ۳۱ پروژه در حوزه نگهداری راه‌ها و با اعتباری بالغ بر ۷۳۶ میلیارد ریال است که عمدتا لکه گیری و روکش راه‌ و ایمن سازی تقاطع‌ها است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می رسد .

وی تصریح کرد: ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال نیز در بخش ایمنی راه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل اجرای روشنایی،احداث بلوار و …است.

 سیاهپور در پایان اظهار داشت : ۴ پروژه نیز در بخش راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال نیز افتتاح خواهند شد .

این گزارش حاکی از آن است که بخش زیادی از عملیات های حوزه راهداری مستمر می باشد ؛ همانند بخشنده سازی و تسطیح حریم راه، لکه گیری، نصب تابلو و علائم جاده ای، احداث روشنایی نقطه ای، خط کشی محورهای استان و... که به صورت امانی و با نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات این اداره کل اجرا می شود و پروژه های معرفی شده برای افتتاح در هفته دولت صرفا توسط پیمانکاران و با کارفرمایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اجرایی شده است.