شناسهٔ خبر: 96809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پنج ساختمان دولتی در استان قزوین تکمیل و بهره برداری می‌شود

دائی دائی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: هم اکنون پنج طرح ساختمان دولتی استان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ تا ۷۵ درصدی در حال اجرا است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، مجتبی دائی دائی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: هم اکنون پنج طرح ساختمان دولتی استان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ تا ۷۵ درصدی در حال اجرا است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

دائی دائی اظهار داشت: پروژه‌های در حال ساخت شامل احداث ساختمان یک باب کلانتری و تکمیل مسجد جوادالائمه (ع) ناحیه شهری مهرگان، احداث ساختمان مصلی تاکستان، ساختمان فرمانداری آوج و مجتمع فرهنگی - دینی الوند است.

وی ادامه داد: ساختمان کلانتری ناحیه شهری مهرگان با ۷۱۱ متر مربع زیربنا و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار امسال به بهره برداری می رسد و مسجد جوادالائمه (ع) نیز با یک هزار ۱۰۰ متر مربع زیربنا و ۱۸ میلیارد ریال اعتبار پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی داشته است و امیدواریم امسال افتتاح شود.

دائی دائی با اشاره به ادامه اجرای عملیات ساخت مصلی تاکستان، تصریح کرد: طرح اجرای اسکلت فلزی مرکزی این پروژه هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به زیربنای ۸۰۰ متری آن، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: اجرای ساختمان فرمانداری شهرستان آوج نیز درحال انجام بوده و پروژه ساختمانی مجتمع فرهنگی - دینی الوند نیز با یک هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی،  امسال ۱۰ میلیارد ریال برای آن تخصیص داده شده است.