شناسهٔ خبر: 96831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت امسال انجام خواهد شد؛

بهره برداری از زیرگذر فیروزآباد لرستان

افتتاح زیرگذر فیروزآباد.jpg مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اعلام کرد: زیرگذر فیروزآباد با هزینه ۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال مورد افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، وحید کرم‌الهی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: یکی از پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و زیر بار ترافیک می‌رود پروژه زیرگذر فیروزآباد است.
وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه بنا به درخواست‌های متعدد مردم و نماینده  مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی به منظور ایمن سازی ترافیک عبوری خرم‌آباد-نورآباد و همچنین الشتر-فیروزآباد در سال ۹۳ شروع شد.
 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: طول این پروژه ۱۳۰۰ متر است و خوشبختانه در ۲۴ تیرماه کار اصلی پروژه به اتمام رسید و به صورت آزمایشی و موقت زیر بار ترافیک رفت.
کرم الهی بیان داشت: به منظور ایمن سازی و تکمیل علائم و تجهیزات ایمنی مجددا کارهای دیگری مثل نصب نیوجرسی، نصب علائم، خط‌کشی و قسمتی از آسفالت محور زیرگذر به سمت الشتر انجام شد.
وی گفت: از سال ۹۳ تاکنون در مجموع ۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و ارزش ریالی پروژه با حساب ارزش روز حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم در بهبود وضعیت وضعیت حمل و نقل خرم‌آباد به سمت غرب کشور و کرمانشاه موجب افزایش ایمنی و ارتقای سرعت شود و در این نقطه حوادث جاده‌ای نباشیم.