شناسهٔ خبر: 96844 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در پیام وزیر راه و شهرسازی به رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد:

رای اعتماد مجلس پشتوانه‌ای برای خدمت مضاعف در دولت سیزدهم خواهد بود

برگزاری نشست شورای معاونان با حضور وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم وزیر راه و شهرسازی در پیامی به ریاست مجلس شورای اسلامی، رای اعتماد نمایندگان مردم به خود را انگیزه ای مضاعف برای خدمت در دولت سیزدهم دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی به ریاست مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رای اعتماد نمایندگان مردم به خود، این اتفاق را پشتوانه ای برای مضاعف شدن خدمت در دولت سیزدهم دانست. در متن پیام وزیر راه و شهرسازی به محمدباقر قالیباف آمده است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
ریاست محترم و نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی
با سلام تحیات
 بی شک رای اعتماد  قاطع شما نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، پشتوانه ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف، راهبردها و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی گردیده و برای بنده نیز انگیزه مضاعف خدمت در دولت مردمی برای نیل به ایران قوی به ریاست حضرت آیت الله رئیسی را به وجود آورد .

اینجانب بر خود فرض می‌دانم تا از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم شریف ایران و به ویژه رئیس و اعضای محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که در جلسات متعدد بررسی صلاحیت ها، نظرات و مطالب گرانبها و راه گشایی را ارائه نمودند، تشکر نمایم .

امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و همراهی  و همکاری مجلس و  دولت انقلابی و همچنین خانواده بزرگ و زحمتکش راه و شهرسازی بتوانم در سال "تولید، پشتیبانی‎ها و مانع زدایی‎ها" در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سرباز وطن خدمتی شایسته ودرخور شأن به مردم بزرگوار ایران ارائه نمایم .

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
رستم قاسمی
وزیر راه و شهرسازی