شناسهٔ خبر: 96915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد

فعال بودن ۲۴ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

ساختمان در دست احداث.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از در دست احداث بودن ۲۴ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل در امسال با اعتبار افزون بر ۲۳۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری اظهار داشت: این پروژه ها از ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند که برای احداث آنها بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل، احداث فرمانداری شهرستان های نیمروز، هامون، تفتان و گلشن و همچنین مصلی شهر زاهدان از مهمترین پروژه های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می شود.

وی احداث فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های مهرستان، سیب و سوران و هامون و مجتمع فرهنگی هنری شهرستان های هیرمند و زاهدان و همچنین احداث ۲ باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برشمرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زیربنای ۲۴ پروژه ساختمان های  دولتی و تاسیسات عمومی در دست احداث این اداره کل ۹۳ هزار و ۵۲۱ متر مربع است.

اکبری پروژه های نیمه تمام را چالش جدی در حوزه عمرانی عنوان کرد و افزود: بسیاری از پروژه های مذکور سالها از عملیات احداث آنها گذشته بود که با همت جهادی همکاران ما در مجموعه مهندسی و ساخت در دو سال اخیر در حال سیر مراحل نهایی و تکمیل شدن هستند.
وی خاطر نشان کرد: با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل کرد و برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز تحویل حوزه مربوطه داد.