شناسهٔ خبر: 96935 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت و با حضور معاون عمرانی استاندار فارس صورت گرفت؛

بهره برداری از پروژه های راهداری در شهرستان های بيضا و سپيدان

بهره برداری از پروژه هاي راهداري در شهرستان هاي بيضا و سپيدان همزمان با هفته دولت پروژه های عمليات لكه گيری محور سپيدان -  شيراز، ساماندهی تقاطع دنجان شهرستان بيضاء و اجرای روسازی آسفالتی، ايمن سازی قوس ليمونديس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، همزمان با هفته دولت پروژه های عمليات لكه گيري محور سپيدان -  شيراز به طول ۱۱ كيلومتر، تعريض و ساماندهی تقاطع دنجان شهرستان بيضاء با احداث جزاير ترافيكی و اجرای روسازی آسفالتی، ايمن سازی قوس ليمونديس با ترانشه برداری و تعريض در قوس های با شعاع كم با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ، علیرضا سياهپور مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، فرماندار بيضا، ، معمار رييس شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در حاشيه آيين بهره برداري از پروژه ايمن سازی تقاطع دنجان گفت: برای ارتقای ايمنی و جلوگيری از تصادفات، تعريض و ساماندهی تقاطع با احداث جزاير ترافيكی و اجرای روسازی آسفالتی در اين نقطع با اعتبار ۳۳ ميليارد ريال صورت گرفته است.

سياهپور در  آيين بهره برداری از پروژه ايمن سازی قوس ليمونديس اشاره كرد: در قوس های با شعاع كم در قالب اين پروژه اقدام به ترانشه برداری و تعريض محور برای ارتقای ايمنی شده است.

وی ادامه داد: در محور سپيدان -  شيراز نيز پروژه عمليات لكه گيری به طول ۱۱ كيلومتر و اعتبار ۴۵ ميليارد ريال اجرا و به بهره برداری رسيد.

گفتنی است همزمان با هفته دولت امسال در حوزه شهرستان های بيضاء و سپيدان، ۳ پروژه عمليات لكه گيری محور سپيدان -  شيراز به طول ۱۱ كيلومتر، تعريض و ساماندهی تقاطع دنجان و ايمن سازی قوس ليمونديس به ارزش ريالی ۱۰۵ ميليارد ريال به بهره برداری رسيد.